جستجو
ورود کاربران ( ثبت نام )
نام كاربري

كلمه عبور
  ورود
پر بيننده ترين اخبار
جديدترين نظرات ببنندگان
سایت های مفید

تاريخ انتشار : 5 تير 1392 - 13:30
يك خبر خوب-این مطلب به روز شد
این مطلب به روز شد- رئيس دفتر رئيس جمهور با نوشتن نامه اي فوري به وزير راه و شهر سازي، موافقت خود با پيشنهاد مطرح شده در نامه تعاوني ها و تشكلهاي مرتبط با حريم شهر تهران و اقدام فوري در اين خصوص را خواستار شده است. اين خبر بهترين خبر در سال اخير محسوب مي شود و اميد است با دورنماي ايجاد شده ،به زودي اين مشكل مزمن حل شود.زیتونی ها نیز روز یکشنبه 9 تیر در مقابل ریاست جمهوری تجمع دارند:

تجمع زیتونی ها در مقابل ریاست جمهوری

قبل از شروع مطلب به این خبر اشاره می کنم که دوستان زیتون در روز یکشنبه  از ساعت 9 به بعد در مقابل ریاست جمهوری تجمعی برگزار خواهند کرد. متن دعوت نامه به نقل از وبلاگ زیتون به شرح زیر است:

اعضای محترم شهرک زیتون امروز در حسینیه شهرک تصمیم بر این شد. 

روز یکشنبه مورخ1392/04/9 ساعت:9 تجمع مقابل نهاد ریاست جمهوری. ادرس:میدان انقلاب-خیابان کارگر جنوبی-میدان پاستور

دوستان توجه داشته باشید اخرین فرصت ها در این دولت میباشد. لذاخواهشا به کسانی که اطلاع ندارند اطلاع بدهید.تا باحضور حداکثری اعضابه فضل الهی در همین دولت کار به اتمام برسه.انشاالله 

 

و اما متن نامه ارسالی از سوی آقای موسوی به وزیر راه و شهر سازی

متن نامه به اين شرح است:

                                     بسمه تعالي    فوري          شماره  72000      تاريخ   1392/4/4

جناب اقاي مهندس نيكزاد

وزير محترم راه و شهر سازي

با سلام و احترام

بازگشت به نامه شماره 16858/100/02 مورخ 1392/3/12 در خصوص تعديل و اصلاح دستورالعمل ازاد سازي و نحوه واگذاري اراضي معوض تعاونيهاي مسكن دامنه جنوبي البرز .... بدين وسيله با پيشنهاد مورد اشاره در نامه فوق الذكر موافقت مي گردد. خواهشمند است با فوريت اقدام لازم را معمول فرمائيد.

                                                                                               سيد حسن موسوي

 

 تحليل: در متن اين نامه چند نكته بسيار روشن وجود دارد

الف) موافقت دفتر  رياست جمهوري با پيشنهاد مطرح شده: همانگونه که در خبرهای قبلی نوشتیم وزیر مسکن با نوشتن نامه ای به ریاست جمهوری ، بر لزوم  حضور نمایندگان تعاونی ها و تشکلها و همچنین زمانبندی برای حل هر چه سریعتر مشکل تاکید کرده است. متن این نامه مجددا در اینجا منتشر می شود:

ب) درخواست اقدام فوري...درخواست فوريت شايد نشانه اين باشد كه رياست جمهوري مايل است تا پرونده زمينها را تا قبل از خاتمه دوران رياست جمهوري احمدي نژاد حل كند...گذشت زمان اين احتمال را روشن خواهد كرد.

ج) پاسخ فوري آقاي موسوي به تمامي نامه هاي ارسال شده به اين دفتر از بدو حضور نامبرده: در چند سال اخير هيچكس با سرعت آقاي موسوي به نامه هاي دريافتي پاسخ روشن و مثبت نداده است. اين چندمين نامه پي در پي او با وزارت مسكن است و با توجه به رابطه نزديك بين او و احمدي نژاد مطمئنا رئيس جمهور در جريان كليه مكاتبات بوده است.

تصوير نامه آقاي سيد حسن موسوي رئيس دفتر رئيس جمهور

  

 

متن نامه تعاوني ها  تشكلها براي تعديل و اصلاح دستورالعمل ازاد سازي و نحوه واگذاري اراضي معوض تعاونيهاي مسكن دامنه جنوبي البرز

در متن نامه تعاوني ها و تشكلها و از جمله شركت كاشانه تهران مهر سبز 11 پيشنهاد مطرح شده است. متن اين نامه قبلا در خبري تحت عنوان نگاهي به دو نامه جالب در اين سايت منتشر شده بود. تصوير اين نامه مجددا براي استحضار مالكين محترم منتشر مي شود: 

  

منبع خبر :
تعداد بازديد : 14428
نظرات بينندگان
غیر قابل انتشار : 0
انتشار یافته : 170
مرتضی جعفری
|
1392/04/05 - 14:19
32
504
سلام و خسته نباشید شما میدانید منظورشان از اراضی معوض کدام اراضی است واین اراضی مورد اشاره در کجا واقع شده و منظور از نحوه واگذاری چیست؟ آیا از لحاظ متراژ یا ارزش ریالی تغییر میکند؟ لطفا اطلاع رسانی کنید
محمد و همسر (بن)
|
1392/04/05 - 14:28
60
233
توکل بر خدا همه باید دعا کنیم...
امیر مسیبی
|
1392/04/05 - 14:30
39
284
با سلام و احترام با تشکر از زحمات جناب عالی و هیئت مدیره محترم امیدوارم این بار دیگر مشکل زمین ها حل شود و این نامه ها برای ساکت کردن مالکین نباشد.
میری
|
1392/04/05 - 14:41
43
198
با سلام جناب دکتر فقط بجنبیم تا این دولت عوض نشده یه کارای بکنیم . فقط آقای دکتر قیمت گذاری زمین های خیلی مهم است نباید کوتاه بیایم هم قیمت زمین های هم جوار.با تشکر دوباره از شما
اسدي
|
1392/04/05 - 14:52
44
105
سلام وخسته نباشيد درمتن نانه اراضي شمال غرب ذكر نشده است (شمال وشمال شرق ذكر شده است)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مهری جلوه
|
1392/04/05 - 15:12
0
8
مالکین محترم زمینها بهترست هر شب و هرروز به درگاه خداوند دعا نموده تا مشکل این زمینها هرچه زودتر به بهترین شکل حل شود چون ماکه زورمان به انها نمیرسد اما خداوند چرا؟ انشاالله با کمک خداوند و با دست دست اندر کاران تعاونی همگی از این معامله با دولت شاد و خوشحال بیرون بیاییم.ممنون
محمد و همسر (بن)
|
1392/04/05 - 15:13
28
66
اینکه نوشتن شمال و شمال شرق یعنی مراد آباد رو شامل میشه یا نه؟
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/04/05 - 15:38
بله
حسن اکبری
|
1392/04/05 - 16:12
60
38
باسلام وخسته نباشید لطفا پیگیری شود تا نامه ریاست جمهوری به بایگانی سپرده نشود به امید جشن بزرگ تمام مالکین
پورمدحجی
|
1392/04/05 - 16:14
69
59
خدا را شاکریم به خاطر اجابت دعاهای مالکین. خدا را شاکریم که فریاد مظلومانه مان گوش ظلم را کر کرد. از امام زمان به خاطر این عیدی تشکر میکنیم. مسلما همه لایق بودیم. اما خدا می داند کدام مسئولین در برابر این مشکل سکوت می کردند.می دانستند اما سکوت می کردند. ما همچنان از آنها ناراضی هستیم. انشالله که این مسئله به زودی ختم به خیر شود. با تشکر از تمام کسانی که در این مسیر گام برمی دارند خداوند عمر طولانی عنایت فرماید.
شهره جلودار
|
1392/04/05 - 16:21
90
30
سلام و احترام بسیار تشکر از نحوه پیگیری شما جناب دکتر افضلی به نظر بنده بهتر این است که با آقای سید حسن موسوی یک قرار ملاقات حضوری بگذارید تا ایشان پیگری بیشتری بکنند تا انشاالله تا قبل از خاتمه این دولت ما جواب خود را بگیریم
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/04/06 - 15:17
با سلام و احترام..در تماس هستیم
شقایق اسماعیل پور
|
1392/04/05 - 16:22
5
143
وااااایییییییییی 40 روز سوره یاسین نذر کرده بودم که مشکل زمین حل شه با امروز15روز بود که خونده بودم البته این چندمین بار بود که 40 روز 40 روز سوره یس خوندم اما خبری نشد انسالله اینفعه تا قبل از اینکه این 40 روز تموم شه کاملا مشکل حل شه خدایاااااااااا
غلامرضا معلومی
|
1392/04/05 - 16:24
5
36
با درود و خدا قوت به شما . من در هفته گذشته آگهی فروش زمین مراد آباد را متری 5 میلیون تومان در بنگاه مهدی نبش نیروی هوائی (بلوار سیمون بلیوار خیابان صبا لاله یک آقای جلوخانی 09122804797) گذاشتم . انشا اله شاخص خوبی در منطقه برای نرخ زمینها داشته باشیم .
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/04/06 - 15:18
با سلام و احترام و تشکر...از دوستان خواهشمندیم کماکان آگهی در روزنامه ها را ادامه دهند...بخصوص کسانی که تاکنون اقدام نکرده اند
رضامولائی@1785
|
1392/04/05 - 16:31
1
36
با سلام احترامآ، موضوع را بفال نیک بگیریم پیگری تا تحقق موضوع.آقای دکتر یا علی
سامان ظفر
|
1392/04/05 - 17:26
0
43
اندکی صبر سحر نزدیک است...................................... انشا الله
واعظی
|
1392/04/05 - 17:59
1
105
با سلام خدمت دکتر عزیز و دوستان گرامی. با دیدن این خبر نور امیدی در دلم درخشید. انشاءا... که زودتر این خبر به بهترین نحو محقق شود. گویا آقایان تصمیم گرفتند که در این فرصتهای باقیمانده کاری انجام دهند که به جای اینکه یک عمر آه و نفرین این مردم مستضعف و زجرکشیده پشتشان باشد کمی توشه آخرت و دعای خیر نصیبشان شود. اگر واقعاً کمی خداترسی در وجود هر یک از بنده های خدا باشد مطمئناً هیچ حقی در هیچ جا پایمال نخواهد شد.
حاج رضا زعفراني
|
1392/04/05 - 18:31
0
12
با سلام يعني اين نامه دقيقا روز نيمه شعبان صادر شده است؟!
هوشنگ شفیع
|
1392/04/05 - 20:17
0
18
باعرض سلام و خسته نباشید جناب دکتر لطفآ اطلاعات و اخبار روز را به اطلاع ذینفعان برسانید ودر صورت نیاز برای تجمعات اعلام بفرمایید منتظر خبر های خوشتان هستیم
عزیزه بینا
|
1392/04/05 - 20:28
71
23
تبریک به همه مالکین و تشکر از اقایان کاشاته سبز
رضا بزرگ
|
1392/04/05 - 20:32
0
11
جناب دکتر مثل اینکه بخت یارشده.وکلای زبردست یادت نره.که طرف مقابل باماده قانون وامثالهم مارا نه پیچونه.چون فقط از پس اینهازبردستها برمیایند وبس.که به چم وخم قانون اینها وارد هستند.وبرای حق وکالت.زمین مرده را زنده میکننداین وکلا. دعای ما همراه شما ودوستان موفق باشید
محمد زرابادی
|
1392/04/06 - 01:58
53
18
خوش خبر باشید .ممنون از تلاشهای بی وقفتون
علیرضا زمانی
|
1392/04/06 - 10:32
59
19
با سلام و احترام خسته نباشید ممنون برای پیگیری ها
محمد ابهري
|
1392/04/06 - 10:49
110
17
سلام،جناب ميرافضلي دو سؤال اول اينکه تعاوني مسکن دهکده المپيک ذکر شده درنامه مربوط به ما هم ميشود .دوم.بااين تفاسير قيمت زمينها چه وقت به قيمت واقعي خود ميرسد.لطفا پاسخ دهيد.باتشکر
عزیز نظیفی
|
1392/04/06 - 11:22
27
93
با سلام با تشکر از حضرتعالی امیدواریم این نامه به سرانجام خوب برسد
سیدابراهیم حسینی
|
1392/04/06 - 11:24
22
139
سلام بالاخره بعداز مدتها یه خبر خوب شندیم فقط خدا کنه تا دولت آقای احمدی نژاد تموم نشده ما به حق قانونی خود برسیم چون معلوم نیست در دولت بعدی آیا به خواسته ما رسیدگی شود یا نه ؟
امیر مسیبی
|
1392/04/06 - 11:27
0
38
با سلام و عرض ادب رونوشن نامه آقای موسوی به شرکت تعاونی مسکن کارکنان موسسه جهاد توسعه خورده می خواستم ببینم چه موسسه ای هست و برای چی نامه دفتر ریاست جمهوری رونوشتش به این موسسه خورده؟ یعنی کار ساخت و ساز زمین های مارو به این تعاونی می خوان بدن؟ سایت شرکت شرکت تعاونی مسکن کارکنان موسسه جهاد توسعه: http://tmaskan.com/Default.aspx ضمناً آدرس این شرکت آدرسی نیست که زیر نامه آقای موسوی خورده آدرس حال حاضر شرکت: تهران،خ سهروردی جنوبی،خ ملایری پور تلفن : 88423537،88423539 با تشکر
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/04/06 - 15:22
با سلام و احترام...متن نامه تعاونی ها و تشکلها پس از توافق بین همه دست اندرکاران و اصلاحات مکرر در سربرگ جهاد توسعه تایپ و پس از امضا توسط آنها به دفتر رهبری و دیگر نهادهای مرتبط ارسال شد
انتظاری
|
1392/04/06 - 20:04
0
8
نمیدانم کی اسم تو راکذاشته نیک زاد ،راستی از طرح مسکن مهر چقدر راضی هستی همه چیز ok است وزیر بسیار بسیار بسار محترم راستی چرا اینقدر دنبال مسکن مهر بی سند بودی؟؟؟! بودی سند دارها چرا به شکل صوری هم به افتخار دیدنشان فرصت ندداشتیدی ؟؟؟! اگر جواب داری حضوری بده من تو را خوب میشناسم.
سید کمال الدین صادقی
|
1392/04/06 - 21:38
0
4
سلام وعرض ادب .سجده شکر بجای اوریم دلابسوز که سوز تو کارها بکند +نیاز نیم شبی دفع صد بلا بکند /توباخدای خود انداز کار ودل خوش دار+که رحم اگر نکند مدعی خدا بکند//با تشکر ازخبر رسانی وزحمات بی وقفه ی شماکاشانه ای های عزیز .بار دیگر نظرم رااین گونه مطرح می کنم .با توجه به قیمت زمینهای هم جوار همگی بر روی یک قیمت توافق کنیم انگاه به روز نامه اگهی بدهیم که مثلا 150 متری xمبلغ و300 متری nمبلغ و....لطفا دوستان وهیات زحمتکش کاشانه مهر سبز نظر خود را در این رابطه بفرمایند.زیرا قیمتهای متفرق مشکل غیر واقعی بودن مالکیتمان را در بر دارد برای جلو گیری از این امر اتحاد نظر لازم است باتشکر .
ali
|
1392/04/06 - 22:34
21
199
باسلام این نامه شامل اراضی سوهانک سازمان جنگلها هم هست؟
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/04/07 - 21:31
با سلام...انشاء الله
حشمت اله رضایی اذین
|
1392/04/06 - 23:08
0
26
سلام دکتر تشکر از زحمات جنابعالی ودیگردست اندر کاران انشا اله انطور که مالکین دوست دارند بشود
کسری صدر
|
1392/04/07 - 11:33
0
0
سلام اقای دکتر لطفا بفرمایید که این نامه در خصوص کدام در خواست شماست وپیشنهاد شما چه بوده
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/04/07 - 21:33
با سلام و احترام...پیشنهادات ما در متن نامه دیده می شود...دقیقا نمی دانیم منطور او چه پیشنهادی بوده..انشاء الله همه پیشنهادت ما مد نظر او بوده است
عبدالله سليمي
|
1392/04/07 - 12:18
0
14
با سلام دوستان، چون ما از محتويات نامه شماره 16858/100/02 مورخ 1392/3/12 كه رييس دفتر رياست جمهوري به آن اشاره كردند اطلاع نداريم، دقيقآ از آن پيشنهادي كه رياست جمهوري آن را تآييد كرده ما خبر نداريم. ولي آنچه كه مسلم است اينجا بحث ارزش گذاري زمينها است. متعاقبآ دو سئوال به وجود مي آيد: آيا اين گزارش با خبر قبلي كه در حال حاضر جلسات براي قيمت گذاري زمينها ادامه دارد تناقص ندارد؟ به عبارت ديگر اگر دولت جلسات براي قيمت گزاري برگزار مي كرده معني اين تاييديه چيست؟ به هر حال اين روند منجر به خريد زمينها توسط دولت نمي شود. پس نهايتآ وزارت راه و شهرسازي مي خواهد دست ما را بگيرد و ببرد براي تعويض زمينهاي ما با زمينهاي پرديس. اگر غير از اين است، آقاي دكتر ميرافضلي لطفآ اين مسئله را براي موكلين روشن فرمايند.
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/04/07 - 21:44
با سلام و احترام...ابهام موجود در خبر بررسی و  برطرف شد...لطفا مجددا خبر را مطالعه فرمائید
احمد سادات مهریزی
|
1392/04/07 - 18:54
9
244
با سلام وخسته نباشید انشاءاله که با این خبر و توکل برخداوند متعال ما هم صاحب زمین های خودمان بشویم و ازاین مستاجری به همت دست اندر کاران کاشانه سبز رهایی یابیم .ولی ترا به خدا مسئولیت این کار را به آقای محرمخانی نسپارید با آرزوی توفیق روز افزون
مهري جلوه
|
1392/04/07 - 20:11
65
230
اعضای محترم شهرک زیتون امروز در حسینیه شهرک تصمیم بر این شد. روز یکشنبه مورخ1392/04/9 ساعت:9 تجمع مقابل نهاد ریاست جمهوری. ادرس:میدان انقلاب-خیابان کارگر جنوبی-میدان پاستور دوستان توجه داشته باشید اخرین فرصت ها در این دولت میباشد. لذا خواهشا به کسانی که اطلاع ندارند. اطلاع بدهید.تا باحضور حداکثری اعضا به فضل الهی در همین دولت کار به اتمام برسه.انشاالله [Link] نوشته شده در پنجشنبه ششم تیر 1392ساعت 16:36 توسط 001 | 7 نظر نظر شما در مورد اين فراخوان چيست كه ما هم در ان شركت كنيم تا شايد بعلت افراد شركت كننده نتيجه اي بگيريم انها نيز مشكل 1800 متر به بالا را دارند اين مطلب از سايت شهرك زيتون گرفته شده است
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/04/07 - 21:46
ضمن تشکر از اطلاع رسانی صورت گرفته....با شرکت دوستان و مالکین محترم در این تجمع موافقم....دوستانی که مایلند شرکت فرمایند....
حمید مدنی
|
1392/04/07 - 20:46
119
1328
سلام و خسته نباشید دکتر بهتره دوباره شروع کنیم به آگهی دادن با قیمت واقعی زمینها
نیاکان
|
1392/04/07 - 22:48
0
1
سلام از زحمات شما در این زمینه ممنونم لطفا فراخوان بزنید برای تجمع مالکین مراد آباد؛باتشکر از کاشانه مهرسبز.
امیر صادقی ازتولیدات گیاهی
|
1392/04/08 - 08:38
0
13
سلام سید جان : من آدم بیسوادی هستم وازاین تحلیل ها دقیقا" چیزی متوجه نمیشوم.خواهش دارم بصورت ساده بگید الان چه اتفاقی افتاده .یعنی مشکل زمینها حل شده وچند روز دیگر معوض مراد اباد را میدهند.یا باید همان را به ما بدهن.آیا اصلا" مشکل ما را این دولت حل خواهد کردویانه یه خبری هست مثل سایر خبرها.متشکرم ازشما وهمکاران.
متین سلیمی
|
1392/04/08 - 09:09
33
0
سلام اقای دکتر امکان داره دوباره زمین پرند یا پردیس را دوباره پیشنهاد بدهند لطفا روشن کنید
سید علی‌ عبدوی
|
1392/04/08 - 09:21
0
4
با سلام و خسته نباشید خدمت همهٔ دست‌اندرکاران کاشانه تهران مهر سبز، خدایا خیلی‌ خوشحالم، گرچه هنوز ته دلم مطمئن نیستم بعد از این همه سال انتظار، جوونیم رفت، موهام ریخت و سپید شد، توی ۴۰ سالگی ازدواج کردم و هنوز مستاجرم، خدایا یعنی می‌شه بعد این همه سختی و انتظار، زمینی‌ رو که با فروختن ماشین صفر کیلومتر زیر پام و هر چی‌ که داشتم و نداشتم، خریدم ( هنوز پیاده و بی‌ ماشینم) بلاخره ما رو صاحب خونه و زندگی‌ کنه، برم جلو مادر زنم پزز بدم که دیدی بعد این همه سرکوفت ما هم واسه خودمون کسی‌ شدیم و صاحب خونه زندگی‌ شدیم! خدایا کریمیت رو شکر! دکتر میر افضلی عزیز دوست داریم ارادتمند جنابعالی سید علی‌ عبدوی
عزیز نظیفی
|
1392/04/08 - 09:29
0
1
سلام آقای دکتر از زیتون چیزی نمیدونم ما هم باید تجمع کنیم یا نه روز یکشنبه؟
صادق جعفري
|
1392/04/08 - 09:35
0
65
با سلام براي اينكه قيمت واقعي براي همه، علي الخصوص اعضاء كميته قيمت گذاري دولت و بنگاه داران، جا بيافتد لطفا مالكين زمينهاي مراداباد و سوهانك در آگهي ها قيمت زمينها را متري 6 ميليون تومان اعلام كنند چون قيمتهاي مختلف باعث سردرگمي خريداران و افراد مرتبط با اين مسائل ميشود.
sara rezaee
|
1392/04/08 - 10:16
0
0
با سلام وخدا قوت.می خواستم ببینم عناوین فوق شامل زمینهای تلو نیز می شود. با تشکر
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/04/10 - 10:13
با سلام و احترام....انشاء الله كه مي شود...با مسئول تعاوني مربوطه در تماس باشيد
ايرج
|
1392/04/08 - 11:38
0
8
با سلام خدمت دكتر مير افضلي خواستم بدين وسيله از زحمات جنابعالي تشكر نمايم
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/04/10 - 10:13
با سلام و احترام...من بعد نام و نام خانوادگي خود را كامل بنويسيد
از همکاران کشاورزی
|
1392/04/08 - 11:58
0
1
باسلام و خسته نباشید. به من و تعدادی از همکارانم در زمانی که وزارت کشاورزی بودیم زمینهای زردبند و اگذار شد . میخواستم بدانم که این تلاش شما شامل زمینهای زردبند هم می شود یا نه ؟ باتوجه به اینکه ما هیچ تعاونی نداریم چه اقدامی می توانیم در رابطه با گرفتن مجوز ساخت یا معوض انجام دهیم . اگر پاسخ بدهید ممنون می شوم
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/04/10 - 10:14
با سلام و احترام...دقيقا نمي دانم كجاست...لطفا به تعاوني مربوطه  يا تشكلي كه زمين را واگذار كرده يا به اقاي محرمخاني مراجعه فرمائيد
میری
|
1392/04/08 - 12:40
0
24
با توجه به اینکه نامه جدید که در آن فوریت برای اجرا ذکر شده به وزارت راه و شهرسازی بوده و ریاست جمهوری نظر خود را بیان کرده، پیشنهاد میکنیم پس از تجمع در ریاست جمهوری در تاریخ 9/4 تجمعی دیگری در جلوی وزارت راه و شهرسازی برگزار کنیم، تا این وزارت خانه پیگیری بیشتری برای این موضوع داشته باشد و به کارها سرعت ببخشد تا در پایان این دولت مقداری از کارهای اساسی را جلو ببریم.
سیدابراهیم حسینی
|
1392/04/08 - 12:46
1
0
سلام یک پیشنهاد دارم اونم اینکه اعلام بفرمائید از این پس هر کس در هر پستی نظر می دهد نام و نام خانوادگی و همچنین یک شماره تماس بگذارد تا در مواقع ضروری امکان اطلاع رسانی وجود داشته باشد
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/04/10 - 10:15
با سلام و احترام....گفته ايم تا حدي كه زبانمان مو در اورده
pooran
|
1392/04/08 - 14:52
0
35
سلام آقای دکتر خسته نباشید امیدوارم که هرچی که از خدا حاجت دارید بگیرید،فقط توروخدا این مشکلو حل کنین از دادن کرایه خونه های بالا خسته شدیم .......
مریم برادر
|
1392/04/08 - 16:14
0
82
سلام و با تشکر فراوان از جناب دکتر و کلیه دست اندر شرکت کاشانه سبر و امید مو فقیت هر چه سریعتر همگان و سجده به درگاه حضرت خداوند< امیدوارم و دعا میکنم هر چه زودتر همگان در زمینهای خود مشغول ساخت و ساز باشیم امین یا رب العالمین 1+
م. رحيمي
|
1392/04/08 - 17:18
0
103
با سلام آقاي دكتر لطفا توضيح دهيد اين تآدييه آن پيشنهاد نهايتآ چه نتيجه را براي ما خواهد داشت. آيا همان زمين ما را به ما ميدهند؟ ميخرند؟ يا خودشان برميدارند و در مقابل زمين معوض بي ارزش ميدهند؟
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/04/10 - 10:17
با سلام و احترام...اين نامه تائيد مي كند كه اولا اين زمينها حق مسلم ماست (چيزي كه تاكنون ما را زمينخوار و غارتگر مي خواندند)، نمايندگان تعاوني ها و تشكلها بايد در جلسات شركت كنند و براي حل مسئله يك جدول زمانبندي تهيه شود
فتوحی
|
1392/04/08 - 17:31
1
4
آقای معلومی عزیز سلام با این قیمت کسی برای خرید پیدا شد ؟
رضا زينعلي
|
1392/04/08 - 19:44
0
228
با سلام جناب آقا ي دكتر ميرافضلي از زحمات بي دريغ جنابعالي كمال امتنان را دارم انشاا... به فرج آقا امام زمان و به يمن ايام شعبانيه و به بركت ماه مبارك رمضان بزودي زود خبر نهايي كه خبري شعف بار خواهد بود را از زبان شما خواهيم شنيد .اي سيد بزرگوار دعاي همه ما مالكين پشت سر شما و همكاران دلسوزتان مي باشد .به اميد خبر مسرت بخشتان شاديم
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/04/10 - 10:18
با سلام و احترام و تشكر....آمين
کریمی
|
1392/04/08 - 23:41
2
129
با سلام و تبریک اعیاد شعبانیه, چنانجه موضوع اغلام آگهی و پیشنهاد فروش به بتگاهها و آزانس ها بویژه در این ایام با توجه به شرایط روشن جدید بشدت دنبال شود قطعا نتیجه بخش است , این مرحله از کار متوجه تک تک مالکان محترم است و اگر بطور وسیع در این ایام صورت گیرد , قیمت واقعی انشاالله تثبیت می شود.
زهره رستمی
|
1392/04/09 - 08:34
3
3
با عرض سلام وخسته نباشید آقای دکتر از شما وتمام همکارانتان بابت تمام زحمات تشکر وقدر دانی میکنیم اجرتان با خدا
حسینی
|
1392/04/09 - 10:04
3
51
با سلام، ضمن تشکر از اطلاع رسانی شما ، درصورت خوشبینی اگر زمینهای ما بصورت عادلانه قیمت گذاری نمایند، آیا دولت توان خرید زمینهای ما را دارد؟ آیا زمین معوض در اختیار مسکن و شهرسازی و یا وزارت جهاد کشاورزی است ؟ بنظر می رسد اینها نه توان خرید زمین ما را دارند و نه زمین معوض خوب دارند. لذا ما دل خودمان را زیاد خوش نکنیم. بنظر من تنها راه دریافت مجوز به میزان حداقلی در زمین خودمان (در مرز ارتفاع 1800+200 متر به پایین ) است و از رهبری کمک بگیریم . موفق باشید.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/04/10 - 10:20
با سلام و احترام...اگر قيمت گذاري به نحو عادلانه صورت گيرد قاعدتا بايد مشكلات بعدي را خودشان حل كنند 
حسینی
|
1392/04/09 - 10:05
0
50
با سلام، ضمن تشکر از اطلاع رسانی شما ، درصورت خوشبینی اگر زمینهای ما بصورت عادلانه قیمت گذاری نمایند، آیا دولت توان خرید زمینهای ما را دارد؟ آیا زمین معوض در اختیار مسکن و شهرسازی و یا وزارت جهاد کشاورزی است ؟ بنظر می رسد اینها نه توان خرید زمین ما را دارند و نه زمین معوض خوب دارند. لذا ما دل خودمان را زیاد خوش نکنیم. بنظر من تنها راه دریافت مجوز به میزان حداقلی در زمین خودمان (در مرز ارتفاع 1800+200 متر به پایین ) است و از رهبری کمک بگیریم . موفق باشید.
سلطان
|
1392/04/09 - 11:37
0
1
لعنت الله علی قوم الظالمین و المنافقین سلام دکترجون وهمه ی دوستان شادوسرزنده باشید انشاا... صبح امیددرحال دمیدن است وناامیدخود شیطان است ویادم نرودکه ازمن حرکت تاازخدابرکت !حالا بایدبیشتربجنبیم راستی من به چندتابسازبفروش تهرونی پیشنهادفروش دادم قیمت 50 الی 100 دادند ولی قبول نکردم وبرای قیمت زیربارنرفتم وقیکت واقعی متری 3 میلیون گفتم حتماحواسمون بایدخیلی جمع باشه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ضمنا(ادامه تجمع وگچ ریزی فراموش نشه ) انشا...به امیدخانه تملکی خودمون هورااااا
مهری جلوه
|
1392/04/09 - 11:50
0
0
درمکان گفته شده حاضر شدیم اما کسی نبود در تماس با اقای پناهی ایشان اظهار بی اطلاعی کردند. این چگونه است؟6A
محمد علی فلاح
|
1392/04/09 - 12:20
0
0
باتشکر اززحمات فراوان آقای دکتر.
حاج رضا زعفراني
|
1392/04/09 - 12:41
0
0
با سلام از نامه مديركل منابع طبيعي به آن شركت و اعلام موضع و برائت از انجام درختكاري در زمينهاي مردم خبري نشد!!؟؟؟
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/04/10 - 10:21
با سلام و احترام...خير...صد رحمت به سنگ پا
حجت احمدی
|
1392/04/09 - 17:20
0
325
سلام دکتر جون تاریخ نامه فوری 4 امه. الان 9 امه. نامه همون چهارم به دست وزیر رسیده. از روز 4 تا 9 میشه 5 روز . چرا خبری نشد؟ مگه معنی نامه فوری چیه؟
شهره جلودار
|
1392/04/10 - 08:17
0
0
با سلام آقای دکتر ما رفتیم جلوی نهاد ریاست جمهوری هیچکس نبود . تلفنی با آقای پناهی صحبت کردیم ایشان اظهار بی اطلاعی کردن اگر همکاران شما هم در جریان امور سایت نیستند چرا به ما توصیه میکنید که در تجمع شرکت کنیم
مرتضی جعفری
|
1392/04/10 - 09:21
0
27
ضمن تشکر از اطلاع رسانی صورت گرفته....با شرکت دوستان و مالکین محترم در این تجمع موافقم....دوستانی که مایلند شرکت فرمایند... قبل از شروع مطلب به این خبر اشاره می کنم که دوستان زیتون در روز یکشنبه از ساعت 9 به بعد در مقابل ریاست جمهوری تجمعی برگزار خواهند کرد. متن دعوت نامه به نقل از وبلاگ زیتون به شرح زیر است: اعضای محترم شهرک زیتون امروز در حسینیه شهرک تصمیم بر این شد. روز یکشنبه مورخ1392/04/9 ساعت:9 تجمع مقابل نهاد ریاست جمهوری. ادرس:میدان انقلاب-خیابان کارگر جنوبی-میدان پاستور ببخشید این خبر را تکرار کردم دلیلش این بود که من به اتفاق 4 نفره دیگه از ساعت 9:20 تا 10:30 آنجا بودیم و هیچ خبری نبود وقتی هم که با شماره موبایل ثبت شده شما در سایت تماس گرفتیم آقای پناهی جواب دادند و ابراز بی اطلاعی محض کردند لطفا پاسخ دهید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
م. رحيمي
|
1392/04/10 - 10:05
0
28
با سلام اين به شكل يك سنت و رسم درآمده در اين سايت كه نظرات انتقادي را آنقدر نگه ميداريد تا گزارش بعدي انتشار داده شود. سپس آن نظرات را هم زمان با گزارش جديد مي گذاريد كه كسي به آن توجه نكند يا اصلآ بي خيالش مي شويد و آن نظرات را منتشر نمي كنيد. از بس اين اتفاق اينجا زياد رخ داده كه نمي شود اسم تصادفي روش گذاشت.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/04/10 - 10:23
با سلام و احترام...ما هرگز از انتقاد فرار نمي كنيم ولي حجم نظرات بالاست و گاهي وقت كم مي آيد.
افشین
|
1392/04/10 - 10:17
0
0
باسلام و خسته نباشی و تشکر فراوان از شما یه سوال دارم که بارها پرسیدم ولی کسی جواب به من نداده میخوام بدونم اراضی بالای کوی لاله واقع در سوهانک هم مشمول این صحبت ها میشه یا نه ؟ ممنون میشم بهم جواب بدین با سپاس
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/04/10 - 10:24
با سلام و احترام.. جناب ترابي .اولا نام و نام خانوادگي خود را كامل بنويسيبد. ثانيا با در دست داشتن اسناد به دفتر شركت مراجعه فرمائيد
اردشیر شفیعی
|
1392/04/10 - 10:28
0
0
باسلام خدمت آقای دکتر میر افضلی وسایر همکارانشان امیداست که به زودی خبرهای خوبی به اطلاع ذینفعان برسد. این نامه آقای موسوی را به فال نیک میگیریم.به امید روزی که مشکل همه به خصوص این مشکل چندسالهحل شود. وهرچه خیر است انشائالله پیش آید.
مرتضی جعفری
|
1392/04/10 - 10:36
0
0
من به اتفاق 4 نفره دیگه از ساعت 9:20 تا 10:30 آنجا (نهاد ریاست جمهوری)بودیم و هیچ خبری نبود وقتی هم که با شماره موبایل ثبت شده شما در سایت تماس گرفتیم آقای پناهی جواب دادند و ابراز بی اطلاعی محض کردند لطفا پاسخ دهید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/04/11 - 14:28
ما خبر تجمع دوستان زيتوني را نقل كرديم زيرا خيلي از دوستان زيتوني براي دريافت خبر به سايت ما مراجعه مي كنند. 
محمدرضا نجفلو
|
1392/04/10 - 12:41
0
0
با سلام و احترام و تشکر فراوان از شما یه سوال دارم. من از ابتدا خبرها را از طریق سایت پیگیری میکردم . بنده این زمین را چندین سال پیش خریداری کرده ام و به جایی هم جهت عضو شدن مراجعه نکردم حال با این خبرهای خوش جهت اطلاع از خبرهای جدید باید به جای خاصی مراجعه کنم و عضو شوم یا فقط از طریق سایت پیگیر باشم.ممنون میشم.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/04/11 - 14:30
باسلام و احترام...به دفتر شركتكاشانه مراجعه فرمائيد. آدرس در بخش تماس با ما
محمد كريمي راد
|
1392/04/10 - 12:51
0
0
با عرض سلام خدمت كليه اعضاء و همكاران زحمتكش در امر زمينها جناب آقاي دكتر مير افضلي بنده ديروز از صبح تا پايان مراسم در جمع اعضاء زيتون حضور داشتم ولي متاسفانه تعداد افراد كم و از اعضاء ديگر تعاوني ها خبري نبود. مامورين سعي در متفرق كردن و كشاندن افراد به داخل پياده روها را داشتند كه با اعتراض شديد اعضاء علي الخصوص بانوان روبرو شدند و كوتاه آمدند. از يكي از خبرگزاري هاي مطرح نيز كسي در جمع ما حضور داشت كه در صورت لزوم جهت انعكاس ورساندن اخبار به سايت مسئولين ميتوانيد با ايميل بنده هماهنگي نمائيد. ضمناٌ بحث قيمت گذاري زمينها به كجا انجاميد؟ ما را در جريان بگذاريد با تشكر
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/04/11 - 14:30
با سلام و احترام و تشكر....هنوز جلسه قيمت گذاري تشكيل نشده و تلاش ما براي مجبور كردن رحيمي به تشكيل جلسه نيز موفق نبوده و با لجبازي نامبرده روبرو شده است
بهرام كمالي دهقان
|
1392/04/10 - 14:32
0
1
باسلام وخسته نباشيد ازجنابعالي خواستم كمال تشكر وقدرداني كنم كه باتلاشهاي متداوم شماوهمكاران انشاالاء ديگه به آخراي داستان زمين مراداباد مي رسيم اميد وارم كه هر چه سريح به نتايج مان برسيم با تشكر فراوان
اسدي
|
1392/04/10 - 14:38
0
59
سلام وخسته نباشيد مي خواستم خواهش كنم اين نامه را پيگيري بفرماييد .اگر منتظر جواب از طرف آنها باشيم كه 20سال ديگر زمان مي برد .معني فوري چيه؟6روز گذشت قرار نيست هسته اتم رابشكافند قراره وضعيت مال واموال مردم را مشخص كنند.
شقایق اسماعیل پور
|
1392/04/10 - 17:21
0
21
پس چرا خبری نیستتتتتت؟؟؟؟!!!!! اسنرس گرفتیم زمان داره میگذره
حجت احمدی
|
1392/04/10 - 18:17
0
16
سلام دکتر نقشه هوایی پلاک مراداباد رو لطفاً برای دانلود بر روی سایت قرار دهید. با تشکر
انتظاری
|
1392/04/10 - 20:25
0
672
با سلام به همسنگران و دکتر میر افضلی ابن جنابان با این نامه نگاری خودش را سر کار گذاشتند این 8 سال در دوره دولت احمدی نژاد حتی وزیر به مسکن مهر حاظر به یک ملاقات با مالکین نشد ، حلا که دارند میز هایشان را پاک سازی میکنند به یاد زمین های ما افتادند جنابان حتی امروز زمین ها را تحویل مالکین بددهند در بهترین حالت بیشتراز یک سال وقت لازم است تا ما زمین دستمان را بگیرد، پس خودتان هستید.
محمدچمنی چوبانلار
|
1392/04/10 - 22:22
21
0
باسلام وتشکراززحمات شما آقای دکترمیرافضلی شماچقدربه حل مشکل امیدوارهستید؟
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/04/11 - 14:32
با سلام و احترام...تا حد صد در صد
nashenas
|
1392/04/10 - 23:22
0
0
http://tehran.frw.org.ir/Home/pageid/145/ctl/view/mid/4197/Id/23932/language/fa-IR/Default.aspx
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/04/11 - 14:49
اين خبر قديمي است
ناشناس
|
1392/04/10 - 23:28
6
0
قابل توجه همه چاله کنی در زمین های مراداباد مجددا آغاز شده است!
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/04/11 - 14:33
لطفا با من تماس بگيريد
م. فضل اللهی
|
1392/04/11 - 08:51
0
0
با سلام. جناب آقای دکتر من اولین بار است در سایت شما مطلب میگذارم. میخواستم بدانم افراد محترمی که با عناوین زمینهای دیگری غیر از سوهانک و مرادآباد و زیتون از شما در مورد زمینهایشان مدد میخواهند واقعا از اعضای جهاد کشاورزی هستند یا حمایتهای شما شامل زمینهای غیر از جهاد هم میشود؟ چون روز به روز که میگذرد به تعداد اعضا اضافه میشود. شاید دولت محترم اگر با این خیل عظیم معترض روبرو شود کلا قید ماعوض دادن و غیره را بزند و منصرف شود. لطفا در این زمینه اطلاع رسانی کنید که شما از کدام اعضا حمایت می کنید و تعاملات بینابین و نامه های واصله شامل کدام زمین داران میشود؟ با تشکر
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/04/11 - 14:35
با سلام و احترام...شركت كاشانه قانونا فقط متولي پيگيري منافع بيش از 3000 نفر از مالكين زمينهاي مراداباد و سوهانك است ولي به هر حال به عنوان بزرگترين تشكل فعال در اين زمينه، در هر جلسه و هر نامه اي ، از منافع 36 تعاوني و تشكل كه زمينهايشان بلاتكليف مانده دفاع كرده و آخرين اخبار همه تشكلها را اطلاع رساني كرده ايم(در حد وسع و اطلاعات خود)
مانا مدحجی
|
1392/04/11 - 09:59
13
1
امیدوارم اینکه ایشان در چند روزه اخیر اقدام کردند در حالیکه همیشه میدانستند معنی اش این نباشد که فقط بگوید "من در این خصوص هم اقدام کردم"
محمد رضا محمد كريمي
|
1392/04/11 - 12:00
1
34
با سلام بنده شكي ندارم كه تكليف زمينهاي ما امسال حل ميشود ولي براي تسريع امور، مسئولين محترم نياز به كمي فشار از بالا و هل از عقب دارند. آيا به اميد دعوت نامه وزارت راه و شهرسازي و يا جواب فلان نامه دست روي دست بگذاريم تا اتوبوس دولت جديد برسد؟ براي حل سريع اين مشكل هر كس استعداد اين را دارد از اين ظلم 18 ساله گزارش تصويري از زمين ما و تجمعات تهيه كند و به رسانه هاي داخلي و خارجي بفرستد. تا حالا شركت كاشانه، چون وظيفه خود نمي بيند، يك گزارش ناقابل هم در اين خصوص روي سايت خود نگذاشته. دومين كار گچريزي براي جلوگيري از تجاوز زمينخواران دولتي است. و سومين كار تجمع در مقابل رياست جمهوري است كه پس از گذشت 17 روز از انتخابات خبري از آن نيست.
حاج رضا زعفراني
|
1392/04/11 - 12:22
0
431
پس چي شد نتيجه اين دستور فوري!!؟؟؟ يه بابايي هست تو شهرداري منطقه يك تهران به اسم موسوي كه مسئول همين تغيير كاربري هاست و از طرف شهرداري تو تمام جلسات شركت ميكنه جالبه وقتي كه بهش مراجعه ميشه انگار كه زمينها باباشه و اونهايي كه تو ارتفاع بالا ١٨٠٠ ساختن فقط فاميلش هستند بقدري بد و بي ادبانه با ارباب رجوع دارنده سند هاي سوهانك رفتار ميكنه كه واقعا داره باورم ميشه كه شهرداري ميخواهد يه كيسه حسابي برا خودش اونجا بدوزه البته وقتي مديركل منابع طبيعي خودمان اينقدر بي شخصيت است بقول خود عمل نميكنه با اينكه عنوان دكتر را يدك ميكشد چه انتظاري از شهرداري ميرود كه اكثر كاركنانش غير بومي هستند مثل موسوي و امثال او.... جاي تاسف است
غلامرضا معلومی
|
1392/04/11 - 13:22
15
210
با سلام به دوستان عزیز . از وقتی من زمین را در بنگاه گذاشته ام ، حدود 4 الی 5 تماس با بنگاه شده است و گفته اندکه اگر سند مجزا داشته باشد خریدارند ولی من آنها گفته ام که اگر سند مجزا داشته باشد نرخش متری 7 الی 8 میلیون است
م. رفیعی
|
1392/04/11 - 15:52
0
0
با عرض سلام خدمت شما، آیا منظور از زمینهای شهرک نفت انتهای بلوار سیمون بولیوار، همین زمینهای مرادآباد است؟ آیا با حل مشکل زمینهای مرادآباد مشکل زمینهای شهرک نفت نیز حل می شود؟
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/04/13 - 11:35
با عرض سلام و احترام...در خصوص مشکلات این زمینها چیزی نمی دانیم. با اقای قلیچ خانی تماس بگیرید(شماره در بخش تماس با ما)
علی عباسپور
|
1392/04/11 - 16:22
0
7
جناب آقای دکتر باسلام:شما درجواب آقای کریمی راد فرموده اید که رحیمی سنگ اندازی می کند.درحالی که نامه رئیس دفتر رئیس جمهوری که فوری می باشد خطاب به آقای نیکزاد است .فکر نمی کنید اطلاعات نادرست به شما میدهند.قسم حضرت عباس یا دم خروس.
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/04/13 - 11:37
با سلام و احترام....معلوم است که برای حل مشکل  به صورت سریع و میان بر باید آقای رحیمی یک یا چند جلسه بگذارند تا مشکل حل شود ولی ایشان به قصد یا عمد راه خیلی دور تری را انتخاب کرده اند و  توپ را به زمین موسوی انداخته اند و البته ایشان پیگیری خوبی دارند
محمد ابهري
|
1392/04/11 - 17:01
0
0
باسلام،جناب دکتر براي اولين بار در جواب سؤال يکي از مالکين فرموديد صددرصد مشکل مرادآباد حل ميشه.خيلي خوب .ولي چه زماني ،شايد خبري داريد و قراره ما بي خبر باشيم.ازقديم گفتن وصف العيش نصف العيش .پس لطفا اگه خبري هست ما رو هم محرم اسرار بدونيد و بگين .نگران نباشيد ماتو اين همه سال ديگه عادت کرديم به خلف وعده مسؤلين، اگه خبرتون درست در نيومد به حساب شما نميذاريم!
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/04/13 - 11:40
با سلام و احترام....ما همه راهها را رفته ایم، همه اسناد تا حد امکان جمع آوری شده، مکاتبات زیادی صورت گرفته و هم اکنون دولت و نظام تحت فشار زیادی برای حل مشکل قرار دارند...اگر خباثت ها و سهل انگاریها نبود مسئله تاکنون هم حل شده بود ولی مطمئن باشید علی رغم بدجنسی های موجود باز همه ما با کمک شما عزیزان موفق به حل مسئله خواهیم شد. شک نکنید
کسری صدر
|
1392/04/11 - 19:33
0
5
سلام اقای دکتر در صورت داشتنن خبر جدید لطفا خبر رسانی کنید وخواهشا بیشترین انرزی را برای گرفتن مجوز ساخت برای زمینهای خودمان را داشته باشید
حجت احمدی
|
1392/04/11 - 23:29
0
9
دوستان ببینید چی میگم سرمایه گذاری در زمین های مراداباد و یا سوهانک مثل سرمایه گذاری در شرکت مایکروسافت با میلیون ها دلار سوددهی است. پس همگی یک صدا بگید زمین های ما متری 8 میلیون راحت می ارزد.
صادق جعفري
|
1392/04/12 - 17:15
0
2
با سلام شما اگر از اين دولت دستور كتبي هم بتوانيد بگيريد كه زمينهاي ما متري 6 ميليون مي ارزد، كلاهتان بندازيد هوا. شايد دولت بعدي به موافقت اصولي دولت احمدي نژاد احترام بگذارد. ولي بعيد ميدانم دولت احمدي نژاد يك قدم ناقابل هم براي مالكين زمينها بردارد. لذا توقعي نداشته باشيد. انشاءالله كه مسئولين اين دولت كه با پرونده ما ارتباط داشتند ديگر به هيچ پست و مقامي در عمرشان نرسند.الهي آمين
حجت احمدی
|
1392/04/12 - 18:30
1
1
سلام من نقشه هوایی زمین مراداباد رو گرقتم. زمین های ما خیلی بالاتر از دانشگاه آزاده. چطور دانشگاه آزاد وارد زمین های ما شده؟! لطفاً توضیح بدید متشکر میشم
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/04/13 - 11:56
با سلام و احترام....اختلاف نظر با دانشگاه آزاد و منابع طبیعی در حال حل شدن است  و قرار است  به زودی نامه اداره کل منابع طبیعی استان تهران منتشر شود
هایده ترکزاده
|
1392/04/12 - 21:10
0
5
صمیمانه از زحمات صادقانه شما سپاسگزارم.تعاونی مسکن کارگران بیمارستان پارس
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/04/13 - 11:57
با سلام و احترام و تشکر از همکار و یار همیشه در صحنه خانم ترکزاده
احمد سادات مهریزی
|
1392/04/12 - 21:54
0
24
با سلام و خسته نباشید با کامنتی که میگذارید ما یک ماه منتظر میباشیم تا ببینیم خبر بعدی چیست به نظر من با آن تجمعات قبلی و فاصله زمانی گذشته ما فقط زمان را از دست میدهیم لطفا یا خبرهای مهمتری را به اطلاع برسانید یا تجمع بعدی را زودتر اعلام فرمائید
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/04/13 - 12:06

با سلام و احترام...به محض تکمیل اخبرا دریافتی حتما یک خبر منتشر می کنیم. آخرین مطالب دریافتی از تلاش دوستان برای برگزاری یک جلسه مهم در وزارت مسکن به ریاست وزیر و حضور 4 نفر از نمایندگان تعاونی ها در هفته آینده برای حل اختلافات فی مابین و دست یابی به یک توافق همه جانبه و همچنین ارسال نامه های پی در پی از سوی اقای موسوی به وزیر مسکن برای برگزاری هر چه زودتر جلسه و همچنین نگارش و ارسال قریب الوقوع یک نامه از سوی اداره کل منابع طبیعی استان تهران جهت مستثنا کردن زمین مراداباد برای ایجاد فضای سبز ( به دلیل فشار شدید شرکت کاشانه ،تعاونی ها و مالکین محترم)  حکایت دارد. با دو نهاد پر قدرت پشت پرده نیز به تازگی مذاکراتی داشته ایم که اولی موفق نبوده و دومی هنوز مذاکرات در حال انجام است. نهاد دوم از نزدیکان رئیس جمهور منتخب اقای روحانی است

حجت احمددی
|
1392/04/12 - 22:05
0
2
دکتر میشه در مورد زمین های قوه قضایه یکم توضیح بدید؟ چرا زمیناشونو گرفتند و به جاش تو انتهای خرازی بهشون زمین دادند؟
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/04/13 - 11:58
با سلام و احترام...از خودشان سوال کنید...بنده زیاد اطلاع دقیقی ندارم
مهناز محتشم
|
1392/04/13 - 13:09
0
0
با سلام وخدا قوت به دکتر عزیز ودیگر همراهان اقای دکتر ما چیزی متوجه نشدیم لطفا کامنت خود را واضحتر بنویسیدیعنی اینکه ارسال نامه منابع طبیعی جهت مستسثنی کردن زمین مراداباد به نفع ماست یا به ضرر
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/04/16 - 08:46
با سلام و احترام...به معني عقب نشيني اداره كل از مواضع قبلي خود و اينكه ديگر نياييند در زمينهاي ما چاله بكنند و درخت بكارند
انتظاری
|
1392/04/13 - 16:13
0
0
سلام جناب دکتر باخسته نباشید اینجانب متوجه نشدم منظور از مستثنا کردن مراد آباد و تخصیص آن به فضای سیز ،روی کدام گزینه بحث میشود. 1-باغ خانه(70درصد فضای سبز+30درصد زیربنا) 2- دادن معوض در ناکجا آباد. سپاسگذار خواهم شد توضیح بیشتری بفرمائید.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/04/16 - 08:47
با سلام و احترام...يعني من بعد آنها كاري به زمين ما ندارند و هر روز در آن چاله نمي كنند و دنبال درخت كاري در آن نيستند
آرش شیخی
|
1392/04/13 - 21:44
0
1
ضمن عرض سلام و خسته نباشید جتاب آقای دکتر میر افضلی کمال تشکر وسپاس را از شما و همکارنتان به خاطر زحمات فراوانتان در جهت حل مشکل زمینها دارم اگر این همت در سالهای گذشته نزد مسئولین پیش از شما بود قطعا این مشکلات سالها پیش حل شده بود از خداوند برایتان بهترین ها را آرزو میکنم
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/04/16 - 08:48
با سلام و احترام و سپاس
قربانعلی کو هستانی
|
1392/04/14 - 00:09
0
5
با ارایه سبد گل به حضور جناب اقای دکتر میر افضلی و همکاران محترم از زحمات شما عزیزان تشکر و قدردانی میشود
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/04/16 - 08:48
با تشكر و سپاس فراوان..گل روي ماه شما عزيزان صبور است
محسن دشتی
|
1392/04/14 - 15:08
0
0
سلام جناب دکتر.می خواستم بدونم اونایی که زمینهای جهاد (مراد آباد) را بصورت آزاد از کارمندان جهاد خریداری کرده اند و عضو شرکت کاشاته نیستند، با حل مشکل زمینها توسط شرکت شما آیا آنها هم به زمبنهایشان می رسند یا باید حتما عضو شرکت شما باشند.با تشکر
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/04/16 - 08:50
با سلام و احترام...نمي دانم..شايد برسند و شايد نرسند...كسي كه راه افتاده اميد است كه برسد ولي كسي كه راه نيفتاده شايد نرسد مگر اينكه روي دوش ديگران سوار شود
عباس صا دقی ذینفع
|
1392/04/14 - 15:47
0
0
با تشکر ازشرکت کا شانه سبز خصو صا"جنا ب دکتر میر افضلی خسته نبا شید امید وارم در این ایا م شعبا نیه با خبر خو ش دل تما می ذینعفا ن را شاد کنید خدا وند به شما خیر وبرکت عطا فر ماید انشا اله
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/04/16 - 08:50
با سلام و احترام...انشائ الله
حجت احمدی
|
1392/04/14 - 19:56
0
0
دکتر اراضی مراداباد از غرب میخوره به اراضی کن و از شرق به دودانگه فرحزاد اون همه درخت این بین کاشته شده. شما از طرف دانشگاه آزاد ببینید اون وقت اگه بنا به کنده شدن درخت هاست چرا اونا کنده نشن؟
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/04/16 - 08:52
اگر تو زمينهاي ما درختي كاشته بشه كنده مي شه...فرقي نمي كنه كجاش باشه..شايد اونها زمين افراد ديگه باشه
مرتضی فضلعلی
|
1392/04/15 - 00:05
0
0
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت آقای دکتر.توی کامنتای این خبر یه سری پیام ها رو خوندم که منو به شک انداخت. سوالم اینه که اولا فعالیت شرکت کاشانه تهران مهر سبز مربوط به کدوم زمینهاست.آیا زمینه من که تو سوهانکه شامل میشه ؟ البته من عضو شدم و وکالت دادم به شرکت.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/04/16 - 08:52
با سلام و احترام...با آقاي افضلي در دفتر شركت دقيقا چك كنيد...66575503
مدیر وبلاگ سوهانک و مراداباد
|
1392/04/15 - 00:17
2
0
جناب آقای میرافضلی مدیر محترم سایت یادتان هست که پیش بینی کردیم تا 5 سال دیگر به جایی نمی رسید؟ اکنون در سال 6 ام هستیم و میخواهیم بگویم تا 4 سال دیگر به هیچ جایی نمی رسید. روحانی خواهد رفت و شما همینجا خواهید ماند
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/04/16 - 08:55
اين كه شما نوشتيد ياد يكي از شخصيتهاي كارتون گاليور افتادم....من مي دوووونم...ما به هيچ جا نمي رسيم...من مي دوووونم
سید جواد افضلی
|
1392/04/15 - 10:20
0
2
با سلام و درود و دست مریزاد به همه زحمتکشان شرکت کاشانه بخاطر تمام زحمات و سختکوشی های انجام داده در راستای احقاق حق مالکان اراضی تعاونیهای شرکت کاشانه .دوستان خدا قوت و جسم و جانتان سلامت باد. به امید شنیدن خبر های بسیار خوشتر از شما عزیزان. یا حق
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/04/16 - 08:53
سلام و درود بر شما
مرتضی جعفری
|
1392/04/15 - 10:26
0
0
سلام و عرض ادب آیا صرفا مشکل مرادآباد حل میشود یا سوهانک هم شامل میشود؟ سپاسگزارم
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/04/16 - 08:57
با سلام و احترام و ادب...انشاء الله
سيد محمود جعفري گهراز
|
1392/04/15 - 10:50
0
67
بنام خداوند سبحان و با سلام و تشكر ويژه از تلاشهاي بي شائبه كاشانه مهر و آقاي دكتر مير افضلي : با توجه به احتمال برگزاري قريب الوقوع جلسه وزارت مسكن با نمايندگان تعاوني ها از جمله آقايان شركت كاشانه و نيز احتمال مستثني شدن مرادآباد از كاربري فضاي سبز ، به نظر بنده اين فرصتي است تا نمايندگان كاشانه مهر ،بتوانند در وهله نخست خواسته خود را مبني بر تبديل حداقل30 % زمين به كاربري مسكوني به اعضاي جلسه بقبولانند و موافقت آن را بگيرند كه بهترين گزينه خواهد بود . اگر توافقي حاصل نگرديد روي گزينه هاي بعدي چانه زني نمايند. با تشكر و خدا قوت.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/04/16 - 09:02
با سلام و احترام ...تمام تاكيد ما در جلسه قريب الوقع بر مبناي اقناع دولت به پذيرش حقوق مكتسبه ما و اينكه مبناي قيمت گذاري بر اساس قيمت روز منطقه باشد است..انشاء الله بايد روي همين گزينه به نتيجه برسيم...فعلا كه دولتي ها مثل ماهي دائما ليز مي خورند و اين جلسه دائما امروز و فردا مي شود...يكي مي گفت احمدي نژاد لياقت حل اين مشكل را ندارد و افتخار آن نصيب او نمي شود.بلكه او ، سعيدي كيا، خليليان، قاليباف ، نيكزاد، غراوي و .... به عنوان چهره هايي غير خدمتگذار كه همه فرصتها را هدر دادند و كمكي به حل مشكل نكردند  در ذهن همگان باقي مي ماند..بايد صبر كرد و ديد آيا اين پيش بيني درست از كار در مي ايد يا خير؟
هدا خادمی
|
1392/04/15 - 12:51
2
304
با سلام از رور چهارشنبه 12 تیزماه خبری از گزوهی ازمالکین زمینهای سوهانک به گوش رسید که هرچه سعی کردم با آقای محرمخانی تماس بگیرم نشد چون فکر میکنم منبع خبر ایشان بودند. خبر از این قرار بود که معاون شهرداری منطقه 1 گفته است تمام سندهای زمینهای سوهانک را متری 4 میلیون تومان خریداری خواهد کرد. زمینهای سوهانک را به میزان 70 درصد از هرقطعه به مبلغ 4 میلیون ریال خریدار است که در مجموع هر قطعه 200 متری میشود 140 مترو به متری 4 میلیون میشود در کل 560 میلیون تومان نمیدانم آیا این خبر واقعی است چون از یک نفر نشنیدم. من خودم می دانم چون در محل رفته و قیمت گرفته ام ساختمان ساخته شده در سوهانک متری 8 میلیون تومان است پس متری 4 میلیون هم زیاد دور از قیمت واقعی نیست. حالا اگر شایعه بیش نباشه میشه لطفا شما صحت این خبر را پیگیری بفرمائید متشکرم
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/04/16 - 09:03
با سلام و احترام...بنده هم اين شايعه را از يكي دو نفر به صورت تلفني شنيده ام....رسما چيزي اعلام نشده و احتمالا صحت ندارد زيرا مشي شهرداري ناكنون اين نوبده و بودجه كافي براي اين كار ندارد ..در هر حال پيگيري مي كنيم
شقایق اسماعیل پور
|
1392/04/15 - 13:09
0
12
سلام خسته نباشید جناب دکتر.... آیا افزایش 157 درصدی قیمت زمین های تهران شامل حال زمین های ما هم میشه؟
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/04/16 - 09:04
با سلام و احترام....157 درصد؟   از كجا چنين خبري را شنيديد؟ نمي دانم
عبدالله سليمي
|
1392/04/15 - 15:26
0
136
سلام آقاي دكتر، با تشديد پيگيري ها چه آن نامه اداره كل منابع طبيعي تهران باشد يا قيمت گذاري واقعي اين زمينها، اميدوارم تيم شما بتواند موافقت رسمي اين دولت را بگيرد تا قبل از رسيدن اتوبوس دولت جديد ما وارد فاز عملي بشويم و گرنه با مسئولين جديد از نقطه صفر بايد شروع كنيم. كي حوصله و وقت تكرار اين سيكل معيوب دارد؟ هر جا فشار لازم باشد شما فقط اعلام كنيد همه ما آنجا تجمع برگزار مي كنيم.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/04/16 - 09:05
با سلام و احترام....چشم
م. فضل اللهی
|
1392/04/15 - 15:30
0
52
با سلام خدمت تمامی دوستان. چند شب پیش از یکی از دوستان قدیمی شنیدم که از سال 71 زمین مرادآباد را خریداری کرده منتها زمینش در جوار دانشگاه است و آنقدر آنها را اذیت کرده اند که قید زمین را زده اند و خودشان از مقامات بالای شهرداری که با دانشگاه آزاد دستشان در دست هم است شنیده اند که دانشگاه با همکاری شهرداری و به اسم محیط زیست آنقدر چاله میکند و درخت میکارد و حصار و دیوار میکشد که اعضا ناامید شوند و دست بکشند. این شگردشان است و وقتی دیوار بکشند و شروع به ساخت و ساز کنند دیگر هیچ مقامی نمیتواند به دادمان برسد همان طور که آقای جاسبی این شگرد را بکار بردند و خانه و کاشانه برای خودشان در آنجا ساختند. پس نباید ناامید شویم و تا تنور داغ است باید نان را بچسبانیم و پیگیر کار شویم.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/04/16 - 09:06
با سلام و احترام...فعلا كه همگي به غلط كردن افتاده اند..
ايران
|
1392/04/15 - 20:31
0
29
fبا سلام و خسته نباشيد خدمت اقاي مير افضلي و اعضاي محترم يه خبر از روزنامه ايران 15 تير مکث تشديد برخورد با ساخت و سازهاي غير‌مجاز جاجرود استاندار تهران با بيان اين‌كه هرگونه ساخت و ساز غيرمجاز، غيرقانوني بوده و با آن برخورد مي‌شود، تصريح كرد: به‌زودي طرح قلع و قمع ساخت و سازهاي غيرمجاز منطقه جاجرود با قوت و شدت اجرا مي‌شود؛ بر اين اساس ساخت و سازهاي هر جايي كه داراي حكم قانوني تخريب است، تخريب مي‌كنيم.مرتضي تمدن درباره ساخت و سازهاي غيرمجاز در استان تهران، به ايسنا افزود: برنامه استانداري در امر مهار ساخت و سازهاي غيرمجاز همان روال برنامه‌هاي گذشته است و با قدرت مقابله با ساخت و سازهاي غيرمجاز را ادامه مي‌دهيم.وي تصريح كرد: استانداري به عنوان يكي از دستگاه‌هاي مسئول در اين زمينه بعد از انتخابات و حتي در زمان انتخابات نيز با وجود اعلام منع برخورد با تخلفات، اجازه هيچ ساخت و‌سازي را به افراد نداد؛ چرا كه از نظر ما براي برخورد چه قبل و چه بعد از زمان برگزاري انتخابات هيچ تفاوتي وجود ندارد و به عنوان يك دستگاه مسئول به وظيفه خود عمل كرديم. استاندار تهران بيان كرد: در هر مكاني كه داراي حكم قانوني تخريب بوده، ساخت و سازها را تخريب مي‌كنيم و اگر دستگاه قضايي حكم تخريب بدهد، با وجود قيمت‌هاي بالاي ساختمان‌ها و بناهاي ويلايي و غيرويلايي، به طور قطع اين‌گونه ساختمان‌ها را تخريب خواهيم كرد. تمدن با بيان اين‌كه بر اين اساس در حوزه جاجرود از شمشك و ديزين تا منطقه پشت سد ماملو، به‌طور كامل در دستور كار تخريب قرار دارد، تاكيد كرد: چنانچه ساخت‌و‌سازي در اين پهنه از منطقه صورت گرفته باشد با هدف تامين سلامت آب شرب و براي جلوگيري از تجاوز به اراضي ملي و همچنين حيف و ميل بيت‌المال و هال و همچنين با توجه به قانون با آن‌ها برخورد و اين قلع و قمع و تخريب انجام خواهد شد. توصيه استاندار به شهرداري براي عمل به وظايف وي درباره ساخت و سازهاي بالاي ارتفاع 1800 متر در داخل تهران نيز بيان كرد: مسئوليت برخورد با تخلفات ساخت و ساز در ارتفاع بالاي 1800 متر با شهرداري است و توصيه مي‌كنم شهرداري به وظايف خود در اين زمينه عمل كند. ارسال گزارش‌هايي از ساخت و ساز در ارتفاعات بالاي 1800 متر ارسال گزارش‌هايي از ساخت و ساز در ارتفاعات بالاي 1800 متر تمدن با بيان اين‌كه به تازگي گزارش‌هايي مبني بر ساخت و سازي مبني بر ساخت و ساز بالاي 1800 متر در تهران به استانداري واصل شده است، اظهار كرد: گزارش اين موضوع را دريافت كرده‌ايم و به دستگاه‌هاي مسئول فرستاده‌ايم، اما در اين باره شهرداري بايد به وظايف قانوني خود برايبالاي 1800 متر در تهران به استانداري واصل شده است، اظهار كرد: مقابله با اين گونه تخلفات عمل كند، چرا كه وظيفه ذاتي شهرداري است و نيازي به ابلاغ و اعلام هيچ دستگاه و سازماني ندارد.استاندار تهران با بيان اين‌كه هر گونه ساخت و ساز در ارتفاع بالاي 1800 متر در تهران يك منع قانوني است، خاطرنشان كرد: متاسفانه در برخي مناطق شهر تهران اين اتفاق رخ داده است. بررسي پرونده سرخه حصار در شوراي عالي شهرسازي وي درباره پرونده سرخه حصار نيز گفت: در اين باره پيشنهادهايي را به شوراي عالي شهرسازي ارائه كرديم و در حضور معاون اول تدابيري در اين باره اتخاذ شده، لذا اميدواريم اين جلسه منتج به نتيجه شود.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/04/16 - 09:09
با سلام و احترام...برخورد شهرداري با تخلفات بالاي 1800 متر هم از دروغهاي شاخدار و طنزهاي روزگار است...هم اكنون گزارشي وجود دارد كه رسما توسط شهرداري منتشر شده و در آن به بيش از 80 مورد ساخت و ساز بالاي 1800 متر توسط نهادها و ارگانهاي مختلف اشاره شده است....شهرداري در اين كار اصلا صداقت ندارد و فقط زورش به افراد ضعيف و خورده مالكين مي رسد و الا وقتي پاي ... و ....به وسط ي ايد هيچ خبري از شهردراي و قانون نيست
مهری جلوه
|
1392/04/16 - 13:47
0
214
ممکن است شهرداری این زمینهارا به قیمت ارزان از مالکین خریداری و به قیمت گزاف بامجوز تفریحی توریستی بعدا بفروشد باید حواسمان را خوب جمع کنیم
حسن اکبری
|
1392/04/16 - 13:48
15
8
باسلام وخسته نباشید خدمت اقای دکتر وهمکاران لطفا اگر امکان دارد مشخص کنید زمینهای سوهانک ازچه قطعه هایی مربوط به تعاونی شما میشود ما که نفهمیدیم زمینمان کجاست انتهای شهرک لاله - انتهای شهرک قائم- انتهای بیدستان سوهانک در کل کیج شدهام در ضمن من عضو شرکت شماهم شده ام باتشکر
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/04/17 - 08:25
با سلام و احترام....ما دو ماه پيش آنجا تجمعي داشتيم و حدود زمين را به حاضرين نشان داديم
مهری جلوه
|
1392/04/16 - 13:49
0
11
ممکن است شهرداری این زمینهارا به قیمت ارزان از مالکین خریداری و به قیمت گزاف بامجوز تفریحی توریستی بعدا بفروشد باید حواسمان را خوب جمع کنیم
علیرضا زمانی
|
1392/04/16 - 21:03
0
13
نهادی با نام دفتر امور رسانه های رئیس جمهور منتخب، روز جمعه با انتشار اطلاعیه ای از مردم و صاحب نظران خواست نظرهای مشورتی و پیشنهادهای خود را به دفتر و یا به ایمیل او ارسال کنند. به گزارش خبرگزاری کار ایران که متن کامل این اطلاعیه را منتشر کرده، نشانی صندوق پستی ۵۸۵۵ -۱۵۸۷۵ ، و نشانی ایمیل news@president92.ir ذکر شده است.
مهناز محتشم
|
1392/04/17 - 10:40
0
1
سلام اقای دکتر وقت تنگ است لطفا بجنبید تا احمدی نزاد بذل وبخشش میکند شاید جو گیر شد وزمینهای ما نیز درست شد با احترام محتشم
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/04/18 - 08:10
با سلام و احترام....روز گذشته  نامه اي تهيه و براي آقاي احمدي نژاد ارسال شد. براي تضمين دريافت نامه توسط او يكي از اعضاي فعال كه از برخي راهها به او دسترسي داشت داوطلب شد. با دفتر رئيس جمهور نيز شخصا به صورت تلفني صحبت كردم و مراتب نگاراني و دلخوري و اعتراض مالكين را اعلام كردم. همچنين با اقاي شمعي نماينده رهبري هم تلفني صحبت كردم و ايشان گفت كه ما تلاش خود را كرده ايم و اينك  وزارت مسكن بايد مشكل را حل كند و وقتي پرسيدم اگر وزارت مسكن و دولت خوب كار نمي كنند بايد چه كرد گفت نمي دانم...
مرتضی جعفری
|
1392/04/17 - 12:00
0
0
سلام وقت بخیر و عرض ارادت جناب دکتر میر افضلی از محضر خانه ای که ما سند را به نام زدیم تماس گرفته اند که به اداره ثبت شمیرانات مراجعه کنید تا سند استاندارد سازی بشه واین عمل مخصوص زمینهایی است که شرایط ما را دارد آیا اطلاعی از این موضوع دارید ؟ آیا خدعه یا نیرنگی در کار است یا این میتواند خبر خوبی باشد؟ از محضرخانه گفتند به تازگی این ابلاغیه آمده است لطفا پیگیری و اطلاع رسانی کنید
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/04/18 - 08:11
با سلام و احترام...پيگيري فرمائيد و نتيجه را به ما هم اطلاع دهيد
گودرزی
|
1392/06/05 - 15:00
0
0
با سلام ما که سالهاست منتظریم دیگه خسته شدیم تروخدا زودتر حل بشه.مرسی
nazari-1345
|
1392/08/27 - 10:47
0
0
باسلام ادب بخدمت جنابعالی تشکراز زحمات شما که پیگیر ی اراضی مراد اباد هستی همه اعضائ تعاونیها شما را دعا می کنند بنده هم اعضائ تعاونی بچه های جهاد هستم باتشکر محمدناظری
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/08/28 - 09:19
با سلام و احترام...سپاسگزاريم
ABBAS JAHANGIRI
|
1392/11/22 - 20:10
0
0
باسلام امیدوارم این داستان درسال 93 تمام شود ما تاوقتی زنده هستیم باید لذت از داراییمان ببریم الان دیگر زمان اتمام این کاررسیده است ایاکارمندان تاچه حد باید تحت فشارمالی بمانند وچه کسانی تاوان این بی مسئولیتی رامیدهندلا اقل به .فکر کسانی باشیدکه مسئولیت چندخانواده رادراین شرایط بدوش میکشند وبانوان سرپرست خانواده
محمود فهیمی
|
1393/02/17 - 11:43
0
0
به نظر بنده باید مقاومت کرد وبا تمام قوت حمایت از همکاری از آقایان مهندس قلیغ خانی -دکتر میر افضلی بعمل آوریم و همکاری لازیم وخسته نباشید وتقدیر تشکر بعمل می آید
نظرات كاربران :
نام :
ايميل : * 
متن نظر : * 
 
متن بالا را وارد نماييد* 
 
طريق اسلامي اين است که مستضعفين را حمايت کنند....
اين انقلاب مهم اسلامي
رهين کوششهاي اين طبقه است،طبقه محروم، طبقه گودنشين، طبقه اي که اين نهضت را به ثمر رساند و توقعي هم نداشت.... اين طبقه عزيز محروم که در ازاي خدمتش غير از خدا از کس ديگري چيزي نمي خواهد و ما همه رهين منت شما هستيم و اگر لايق باشيم،خدمتگزار شما....همه چيزهايي که ما داريم از اين مردم است يا خصوصا از اين مستضعفين، آن بالاييها به مردم کاري ندارند..
پربحث ترين اخبار
لینک های مفید
صفحه اصلی | نقشه سایت | تماس با ما
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به کاشانه تهران مهر سبز می باشد.
طراحي سايت و بهينه سازي سايت توسط سارگون