جستجو
ورود کاربران ( ثبت نام )
نام كاربري

كلمه عبور
  ورود
پر بيننده ترين اخبار
جديدترين نظرات ببنندگان
سایت های مفید

تاريخ انتشار : 1396/04/14 - 13:42
اطلاعیه شماره 1
قابل توجه کلیه مالکان محترم علی الخصوص موکلان محترم شرکت کاشانه در منطقه سوهانک و 142 هکتاری مرادآباد

به نام خدا

ضمن عرض سلام و تبریک به مالکان محترم علی الخصوص موکلان محترم شرکت کاشانه در  سوهانک و 142 هکتاری مرادآباد.

 به مناسبت پیگیری­های مستمر و قانونی و حق طلبانه خدمت گذاران شما و نتیجه­ بسیار مطلوبی که به خواست خداوند متعال حاصل شده است و این چیزی نیست به جز دعای خیر شما مالکان پاکدل و مهربان و منصف که با صبوری خود به این حرکت کمک بزرگی نمودید، بدینوسیله اطلاعیه زیر را به سمع و نظر عزیزان می­رسانیم:

 

اطلاعیه شماره 1

بدینوسیله به اطلاع کلیه مالکان نوار (شال) شمالی شهر تهران می ­رساند به امید پرودگار تا ده روز آینده با اخذ کلیه مستندات از نماینده ستاد ساماندهی مالکان املاک شال (نوار) تهران مدارک مذکور را بر روی سایت شرکت و گروه های تلگرامی رسمی اعلام خواهیم کرد. تاکید می گردد بنا بر اعلام ستاد به جز شرکت های قانونی احراز شده از پرداخت هر گونه وجهی به هر بهانه ای به اشخاص حقیقی و حتی حقوقی غیر احراز شده جدا خودداری نمایید زیرا در صورت اینکار به هیچ وجه از سوی ستاد قابل قبول نبوده و ستاد مذکور صرفاً از طریق مدیران شرکت های احراز شده پاسخگو خواهد بود. این اطلاعیه رسمی است.

 

کارگروه تشکل های نوار شمالی شهر تهران و شرکت کاشانه تهران مهر سبز

تعداد بازديد : 34498
نظرات بينندگان
غیر قابل انتشار : 0
انتشار یافته : 131
ملیحه محصل جمشیدی
|
1396/04/14 - 13:56
8
4
سلام این اطلاعیه شامل ۵۴ هکتاری سوهانک نیست؟
پاسخ ها
شرکت کاشانه
|
1396/04/14 - 16:17
فعلا جزییات مشخص نیست
محمد و همسر
|
1396/04/14 - 14:04
3
5
آیا 22 هکتاریهای مظلوم هم در این جشن شما حضور خواهند داشت؟
پاسخ ها
شرکت کاشانه
|
1396/04/14 - 16:16
امیدواریم . با توجه به اینکه در مجتمع قضایی در حال پیگیری می باشیم به امید خداوند مشکل این اراضی هم حل خواهد شد.
Aky ghazvinian
|
1396/04/14 - 15:49
5
4
با سلام انشاالله به یاری خدا مالکان به حقوق حقه خود با پیگیری ها وتلاش کار گروه محترم وشرکت کاشانه مهرسبز دست یابند ودعای خیر مالکان پشت سر شما مدیران باشد لطفا درخصوص جزئیات امر قرارداد ومحل وشرایط معامله توضیح بفرمایید با ارزوی توفیق برای دست اندرکاران o
پاسخ ها
شرکت کاشانه
|
1396/04/14 - 16:14
با سلام و تشکر از خانم قزوینیان. در پاسخ عرض کنیم که تا اواخر این ماه وضعیت مذاکرات با سازمان مقابل مشخص می شود و ما باید احتمال هر گونه خبر منفی را هم داشته باشیم.لذا از همینجا به کلیه مردم عزیز عرض میکنیم که تا نتیجه نهایی این مذاکرات صبور باشند و اجازه بدهند تا مرحله قطعی گردد. با تشکر
علی شکری
|
1396/04/14 - 16:38
5
5
با سلام خدمت دوستان، ابتدا از شما برای زحماتتان تشکر میکنم. آیا این پروژه به همان تبصره 46 54 معروف برمیگرده؟
shahabpoor
|
1396/04/14 - 16:43
6
3
با سلام و خداقوت و خسته نباشید وتشکر از پیگیریهای مکرر به دست اندرکاران بخصوص آقایان مهندسی رحمانی ، مهندس قلیچ خانی و دکتر میر افضلی وبقیه عزیزان ، خداوند متعال را شکر می گویم. به امید خبرهای خوب بیشتر
لیلا مرادی
|
1396/04/14 - 16:50
3
10
سلام چرا نمیشه وارد تلگرام شد ؟!
احمد سادات
|
1396/04/14 - 17:11
4
12
با سلام خدمت اعضاء هیات مدیره محترم و خسته نباشید و آرزوی موفقیت تا حصول نتیجه نهایی و آن این که انشااله خواسته اعضاء تصاحب زمینشان میباشد در خدمتتان هستم
منصور اسفندیاری بیات
|
1396/04/14 - 19:32
7
8
از زحمات صادقانه شما عزیزان قدردانی می نمایم و از خداوند منان آرزوی توفیق شما را دارم. با تشکر دکتر منصور اسفندیاری بیات از شیراز
Zarrin- R
|
1396/04/14 - 20:31
5
8
با سلام وتشکر اززحمات شرکت کاشانه میخواستم بدونم آیا تعاونی مجد جزو ۱۴۲ هکتار از اراضی مراد آباد محسوب می شودیا نه ؟ ضمنا بنده از موکلان این شرکت می باشم
پاسخ ها
شرکت کاشانه
|
1396/04/15 - 23:08
بله
اسدي
|
1396/04/14 - 22:48
4
15
سلام خسته نباشيد ميشه لطفا توضيح بديد منظورتون درست كجاس و موضوع چيه ممنون
زمانی
|
1396/04/15 - 17:10
4
4
با سلام و تشکر فراوان از شما و عرض خدا قوت و خسته نباشید ببخشید این اطلاعیه شامل مالکان زمین های 74 هکتاری مراد آباد هم میشود؟ یا صرفا گروه 142 هکتاری؟ باتشکر
پاسخ ها
شرکت کاشانه
|
1396/04/15 - 23:09
بله. ۷۴ هکتاری در دل ۱۴۲ هکتاری است
حسین
|
1396/04/16 - 12:01
3
7
سلام اقای دکتر زمین های تعاونی جهاد استقلال در مراداباد نیز شامل 142 هکتاری می شود؟
حسین صادقی
|
1396/04/16 - 14:06
5
20
ممکنه بیشتر توضیح بدین منظور شما چیه من ازاین مطالب شما چیزی نفهمیدم. یعنی با اپارتمان عوض کنیم ویا پولش را میدهند. من به شما وکالت دادم . خواهشن توضیح بیشتری بدین یعنی چه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ممنون از شما
جاوید طهماسبی
|
1396/04/17 - 10:45
6
7
با عرض سلام و ادب و خسته نباشید این اطلاعیه شامل کلیه زمینهای سوهانگ می شود ؟
یاسر سلیمانی
|
1396/04/17 - 11:28
4
4
با سلام و عرض خسته نباشید. لطفا بفرمایید کدام گزینه برای حل این مشکل شانس بیشتری دارد؟ جایگزین یا مجوز ساخت؟ اگر قرار است جایگرین گردد آیا جایی که ارزش متناسب دارد انتخاب میشود؟ آیا مسوولین تعهد میکنند که اگر روزی در این محل ساخت و ساز کردند و فضای سبز ایجاد نکردند زمین ها را به صاحبان آن بازگردانند؟
یاسر سلیمانی
|
1396/04/17 - 11:29
5
11
با سلام و عرض خسته نباشید. لطفا بفرمایید کدام گزینه برای حل این مشکل شانس بیشتری دارد؟ جایگزین یا مجوز ساخت؟ اگر قرار است جایگرین گردد آیا جایی که ارزش متناسب دارد انتخاب میشود؟ آیا مسوولین تعهد میکنند که اگر روزی در این محل ساخت و ساز کردند و فضای سبز ایجاد نکردند زمین ها را به صاحبان آن بازگردانند؟
کمال محمدی
|
1396/04/17 - 14:29
4
21
بببخشید؛ ممکن است بیشتر توضیح بدهید که مفهوم اطلاعیه چیست ودر نهایت قراراست چه اتفاقی برای مالکین بیافتد. گفتین که به کسی پول ندهیم.مگر قرار است دوباره پول جمع کنید. انشالله این بهانه وفریب کاری جدیدی برای پول جمع کردن نباشد. در ضمن ما 100هزارتومان علاوه بر کاشانه به گروهای دیگر پرداخت کرده ایم/ خدا کند این طرح هم مثل سایر گفته های شما سرکاری واز سر بیکاری نباشد.
پاسخ ها
علی
|
1396/05/17 - 22:02
چرا پاسخ اقای محمدی را نمی دهید این پرسش برای عده زیادی مطرح است منظور از این اطلاعیه چیست
مريم ميرخاني
|
1396/04/17 - 17:20
6
15
با عرض سلام همچنين تشكر فراوان به خاطر پي گيري هاي چندين ساله شما،و به اميد رسيدن به نتيجه وسرانجام گرفتن اين زمينها .ميشه خواهش كتم لينك گروه تلگرامي را لطف بفرماييد
بهرام
|
1396/04/17 - 19:13
3
43
سلام و خسته نباشد این اطلاعیه نا مفهوم چیست؟موضوع در باره چیست؟
محمود جعفری
|
1396/04/18 - 11:40
4
7
تشکر صمیمانه ا ز کار گروه محترم و کاشانه تهران مهر سبز منتظر توضيحات بیشتر و تكميلي هستيم.
زهره افضلی
|
1396/04/18 - 15:43
8
3
سلام ودورود برشما بزرگواران جناب میرفضلی عزیز لطفا مجددا تمنا میشود آدرس صحیح تلگرام را ارسال فرمایید آدرسی که قبلا اعلام کردید وارد تلگرام نمیشود در ضمن در صورت امکان درخصوص این اطلاعیه , اطلاعات کاملتری ارائه فرمایید . با تشکر
ناشناس
|
1396/04/18 - 21:29
4
2
باسلام و خسته نباشین ... میخواستم بدونم این اطلاعیه شامل مالکان ۸۵ هکتاری مرادآباد هم میشه ؟
غ لام علی پیرهادی۳
|
1396/04/19 - 02:02
4
5
سلام خسته نباشید لطفا خبرها را واضهتر بدهید
غ لام علی پیرهادی۳
|
1396/04/19 - 03:15
3
6
فقط بگوید چه دستوری امده
غ لام علی پیرهادی۳
|
1396/04/19 - 19:17
4
6
واضح تر توضیح دهید درباره زمین های مراد آباد
مینارستمی
|
1396/04/20 - 00:37
4
3
با سلام سایت تلگرامتون چی هست .موضوع چیه باید چیکار کنیم دوباره
زهرا محمد صالحی
|
1396/04/20 - 13:34
6
5
با سلام خسته نباشید عزیزان .خدا قوت آیا این موضوع به زمینهای ارغوا ن مرار آباد مربوط میشود ؟ ما باید توهمین جا منتظر بمانیم یا به دفتر رجوع کنیم ؟ لطفن واضح تر ما را آگاه کنید ممنون موفق باشید
علی شکری
|
1396/04/20 - 14:26
5
4
با سلام خدمت دوستان، ابتدا از شما برای زحماتتان تشکر میکنم. آیا این پروژه به همان تبصره 46 54 معروف برمیگرده؟
علی وردی پور
|
1396/04/20 - 14:48
6
1
آیا شماره پلاک 275 جز این موارد گفته شده شماست؟
ناشناس
|
1396/04/21 - 10:33
4
2
چرا توضیحی نمیدین!! مردیم آخه
حسن هاشمی
|
1396/04/22 - 08:13
3
1
با عرض سلام وخدا قوت انشاالله همه منتظران به حاجت خود در این زمان برسند وتشکر از پیگیری وسخت کوشی کاشانه امید است دعای خیر ما راهگشا شما باشد با تشکر.
زهرا محمد صالحی
|
1396/04/23 - 11:32
4
4
سلام جمعه همگی بخیر و خبرهای خوش پس چی شد خیرهای خوبتون بگین ترا خدا
زهرا محمد صالحی
|
1396/04/24 - 09:49
3
4
سلام اول هفته تون به خیر انشااللاه حامل خبرهای خوبی باشید
عظیمی
|
1396/04/24 - 10:34
3
4
با سلام و عرض خدا قوت به همه عزیزان زحمت کش لطفاً جزییات بیشتری از تعهدات پذیرفته شده توسط شرکت کاشانه سبز در این خصوص ، منتشر بفرمایید. ارادتمند
محمدی
|
1396/04/24 - 11:10
5
73
بلاخره 10روز هم گذشت وبقول خانم صفر زاده از لپ لپ میرافضلی چیزی در نیامد؟؟؟؟؟؟؟ البته الان بیست ساله که میرافضلی قراره از تو لپ لپ برای اعضا چیزی دربیاره ولی هر دفعه یک بهانه جدید ویک روش جدید ویک معمای جدید مطرحه می کنه تا اعضای ساده لوح فعلا یک سال سماغ بمکند تا انشالله سال بعد. ای بنده خدا دیگه همه فکرتون را خوانده اند وحنای شما رنگی نداره. به خدا پناه ببیرید تا اتش جهنم برای دروغگویان نسیب شما نشود.
پاسخ ها
سحر
|
1396/04/26 - 16:54
کاملا موافق هستم
سلیمانپور
|
1396/04/24 - 14:23
4
22
باتشکر از تلاشهای مسئولین محترم شرکت کاشانه در مسیر بدست آوردن راه حل مناسب جهت رفع مشکلات این زمین ها .لطفا اعضای را در جریان واضح خبر قرار دهید. مطلب دیگری نیز وجود دارد می خواسنم مسئولین شرکت کاشانه بعنوان وکیل اعضا مارا در ارتباظ با موضوع زیر راهنمایی کنند. امروزها پیام های از طرف یک دفتر خانه ارسال می شود.تحت عنوان دعوت به اقدام جهت تبدیل سند وکالتی یه سند رسمی . 1-آیا موضوع مورد تائید شما می باشد؟ 2- هزینه تقریبی این کار جهت یک سند 300متری مرادآبا چقدر می باشد؟
محمد رسولی
|
1396/04/24 - 15:06
4
73
دوستان از این گزارش می توان استنباط کرد که اولآ ده روز تعیین کردن بعد از گذشت 20 سال مشخص می کند که از اول می دانند چه خبر است و این صرفآ برای داغ کردن بحث اصلی است. ثانیآ با گفتن اینکه این ستاد شرکت های قانونی را احراز می کند یعنی جز چند تا تعاونی نسبتآ فعال من جمله شرکت کاشانه همه دارند بیخودی فعالیت می کنند و باید بکشند کنار. ثالثآ با ذکر این مطلب که به کسی پول ندهید روشن است بزودی از مالکین پول مطالبه می کنند و صد البته مشخص است که به چه کسی این پول ها را باید داد. ولی بحث اصلی که مالکین کی به زمین هایشان دست پیدا می کنند این موضوع بماند برای بیست سال دوم. انشاءالله که بدبینی بنده نابجا باشد.
مسعود احمدپور
|
1396/04/26 - 11:44
1
72
با عرض سلام واحترام خدمت همه عزیزان.قرار بود طی ده روز اخبار کامل در رابطه با زمینها اطلاع رسانی نمایید ولی خبری نشد. خواهشمندم در صورت امکان اخبار تکمیلی را منتشر فرمایید.با تشکر
زهرا محمد صالحی
|
1396/04/26 - 22:11
2
73
سلام امروز دوشنبه 26/4/96 است از زمان قول شما که فرمودین ده روز دیگر 12 روز می گذرد ما همچنان منتظریم از شما حبرهای خوش میخاهیم لطفن انشااللاه خدا یاریتان کند و این مردم منتظر را نا امید نکنید دست حق به همراهتان
خوانساری
|
1396/04/29 - 01:02
6
72
سلام ، همانطور که از اطلاعیه شرکت مشخص است نماینده ستاد ساماندهی مالکان املاک شمال به شرکت قول داده ظرف مدت ده روزکلیه مستندات را ارایه و روی سایت شرکت و گروه های تلگرامی رسمی قرار گیرد از آنجا که احتمالا این ستاد دولتی است خیلی نمیشودبه این وعده ها خوشبین بود نه به اصلش و نه به مدت زمان ان. پس شکیبا باشید و نذر و نیاز کنید که این دفعه دولتیها سر عقل آمده و یکبار هم که شده حرف و عملشان یکی باشد . وضمنا از گفتن (دری وری) و غر زدن هم خودداری کنند بعضی ها، بلکه مدیریت شرکت با حوصله و درایت و تدبیر بتوانند کار را به سرانجام برسانند.
رضا صالحی
|
1396/05/06 - 12:55
2
74
با سلام مالکین محترم آیا تا کنون شما غیر از خریدن این زمین ها مرتکب هیچ اشتباه دیگری در زندگی تان نشده اید؟ حالا حی گیر میدید که چرا ده روز را به جای ده هفته نوشتند؟ ول کنید این بحث ها رو و آماده شوید برای تجمع پس از ورود جانشین آخوندی. بقول قدیمی ها فکر نان کنید که خربزه آب است.
زهرا محمد صالحی
|
1396/05/07 - 09:21
0
73
سلام پس چی شد؟
عبدالله سلیمی
|
1396/05/07 - 13:38
0
73
لطفآ یکی بفرماید این مستندات چی هستند؟ مشخصات اسناد مالکیت قانونی که در دست مردم هست نیازی به تآیید هیچ ستادی نیست. و تصمیم های کشکی که نهادهای دولتی گرفتند هم که به درد هیچکس نمی خورند. من موندم این چه اسنادی هستند که برای رؤیت آن مالکین روزشماری می کنند. هر چی است مطمئن باشید برای ما نان و آب نمی شود.
احمد سادات
|
1396/05/07 - 16:26
0
83
با سلام و عرض ادب و خسته نباشید اعضاء محترم هیات مدیره لطفا با توجه به اطلاعیه های قبلی گزارشی در روند پیشرفت کار ارائه نماید و اگر مشکلی به وجود آمده اطلاعیه تجمع بدهید .
پاسخ ها
شرکت کاشانه
|
1396/05/08 - 10:26
سلام. تا این لحظه هیچ روند منفی نداشتیم. در صورت نیاز اعلام تجمع نیز خواهیم کرد. ممنون از همکاری
حسینی
|
1396/05/07 - 17:49
2
74
سلام وقت شما بخیر یک خبر مهم و آنهمه آب و تاب که نباید ما اعضاء یک ماه صبر کنیم ولی شما به عنوان موکل اعضاء خیلی باید خدا شناستر از همه باشید و به جهنم آخرت اعتقاد داشته باشید که حق الناس نشود و مثل آن محرمخانی بی همه کس که الان فرارری است و آنهمه ریش هم داشت و آخرش چی از مراد آباد هشتگرد بلوار آسیا و و ... هیچکس تا حالا صاحب چیزی نیست.
کیانی
|
1396/05/11 - 20:57
0
88
با سلام احترام تا کی صبر کنیم انصاف داشته باشید خداوند ناظر برتمام اعمال ما است اگر کوچکترین کم کاری از طرف مسولین شرکت باشد با ید قیامت جواب بدهند چونکه پول از ما دریافت کرده اید و ما وکالت به شما دادیم و ....
کیانی
|
1396/05/11 - 21:00
0
86
با سلام احترام تا کی صبر کنیم انصاف داشته باشید خداوند ناظر برتمام اعمال ما است اگر کوچکترین کم کاری از طرف مسولین شرکت باشد با ید قیامت جواب بدهند چونکه پول از ما دریافت کرده اید و ما وکالت به شما دادیم و ....
بابايي
|
1396/05/12 - 00:41
3
74
با سلام و ضمن تشكر از زحمات شما لطفا مرا از اخرين خبر در مورد زمينهاي سوهانك مطلع سازيد به اميد خبر هاي خوش
حسینی
|
1396/05/15 - 14:18
0
76
باسلام لطفا این فایل تا 10 روز دیگر را بر دارید تا ما ی مقداری آرامش خاطر پیدا کنیم از این ده روز ،یکماه ها خیلی شنیدم خواهشا خبر تازه دیگری بگذاریدتا وقتها سپری شود و آخرش هم آش با جایش هم باقی نماد
محمد
|
1396/05/16 - 10:03
0
79
سلام . دوستان عزيز كاشانه بالغ از 20روز از وعده خبر خوش شما ميگذرد اما شما كماكان در سكوت و ايجاد اضطراب ملت را نگه داشته ايد
hosini
|
1396/05/21 - 15:09
1
84
با سلام ضمن آرزوی موفقیت و خسته نباشید شما را به هستی که آفرینش خداوند است قسم میدهیم این مسئله زمین ها را امسال خاتمه دهید و ما هم در هر کجا شما باشید پشتیبان شما می باشیم بخدا خلیی مشکالات داریم لطفا بگوید این خبر ده روزه چی شد اگر مارا وعده سرمن خرمن داده اند شما باید باخیر باشید خودتان قاضی باشید نباید تا این مدت به اعضا خبر رسانی می کردید اداقل بفرماید مشکل کار کجاست . خواهشا اگر با تجمع است اطلاع راسانی نمایدشما فرصت سوزی نمی کنید جناب آقای میر افضلی یه جوابی داشته باشید دو ماه گذشت واقعا انصاف و وجدان چیز خوبی است
مظلوم
|
1396/05/22 - 08:57
0
80
باسلام ده روزتان شد سی روز ودیگرنه خودتان خبری درسایت می گذارید ونه گفته های اعضاء را درسایت قرار می دهید چه شده شرکت در بی خبری وماتم فرو رفته بابا بعضی از عزیزان به جز این یه تیکه زمین لعنتی دیگر هیچ ندارند که هم فکرشان رادرگیر کرده وهم منتظرند تا شما یه خبری قطعی وواقعی به آنها بدهید ودیگر خبرهای بی اثاث درسایت یا تلگرام نگذارید و چند روز الکی خوش حالشان نکنید ودوباره یأس ونا امیدی سراغشان بیاید هر که دل دیگران راشاد کند خدا دلش راشاد وهرکه حقی از کسی پایمال کند ودل کسی رابشکند واگذارش می کنیم به خالق یکتا
علی
|
1396/05/22 - 10:12
0
82
چرا میاید یک مطلب میذارید بعد میرید تا چند ماه هیچ خبری نیست ازتون.خوب بگید که چیکار میکنید از روند کار اطلاعیه بذارید.
مرادی
|
1396/05/22 - 21:00
0
100
آغازاده ها نمیزارن که زمینامون را بگیریم. تنها راه بست نشستن در بیت رهبری و وزارت جهاد است و بس. بیخودی وقت خودمونو تلف نکنیم.
غ لام علی پیرهادی۳
|
1396/05/23 - 02:57
0
100
سلام پس چی شد ۱۰ به ۶۰ روز رسید باید تجمع و تضاهرات کرد حق گرفتنیست 6
زهرا محمد صالحی
|
1396/05/23 - 10:14
0
78
سلام لظفن اگر خبری هم نیست بگین ما را از این انتظار در بیاورید
پاسخ ها
شرکت کاشانه
|
1396/05/25 - 11:15
سلام . همچنان در حال مذاکره هستیم و در صورتی که پروژه بنا بر هر دلیلی شکست بخورد با ذکر دلیل به اطلاع خواهیم رساند. فعلا روند خوب است.
ناشناس
|
1396/05/30 - 14:52
در ایران وقتی وکیل گرفتی یعنی بدبخت شدی . حالا تو بدو وکیل بدو. تحویلات نمگیرن . خدا رحم کنه دیگه مال دستشان است هر کاری دلشان می کنند بدون این که پاسخی بدهند. چون وکالت بدون عزل هم د ارند.
مظلوم
|
1396/05/23 - 13:04
1
77
باسلام جناب میر افضلی بزگوار آقا سید تورا به جدت حضرت فاطمه زهرا قسم می دهم یه خبر واقعی به این همه انسان منتظر وگرفتار ظلم وستم بدهید اگرخبری هست بگوید واگر هم مشکلی هست آن را بصورت واقعی بگوید بگذارید همه از این همه انگرانی وبی خبری بیرون بیایند به هرکه دوست داری واقعیت رابگو منتظریم
پاسخ ها
شرکت کاشانه
|
1396/05/25 - 11:16
با سلام و ادب. جناب مظلوم . ما هر کاری که از دستمان بر بیاید برای شما کوتاهی نمی کنیم. فعلا اوضاع خوب است و در حال پیشرفت مذاکرات هستیم . دعا بفرمایید.
بغدادی
|
1396/05/25 - 20:55
0
0
سلام خدمت شما آدرس کانال تلگرام را لطف کنید درسایت قراردهید.باتشکر
پاسخ ها
شرکت کاشانه
|
1396/07/02 - 09:09
صادقی
|
1396/05/26 - 09:31
0
0
سلام وقت همگی بخیر خواهش می کنم کسی جواب بنده رو بده و راهنمایی کنید پیشاپیش از همه تشکر می کنم حدود ۱۰ سال پیش دو قواره زمین ۳۰۰ متری یکی از مراد آباد یکی هم مربوط به تعاونی امور دام هر کدام به مبلغ ۹ میلیون خریداری کردیم تا به امروز از وجود این سایت هیچ اطلاعی نداشتیم و فقط کارمون دعا بود تا ارزش زمین ها بالا بره تا اینکه رفتیم پیش آقای فضلی ایشون گفتن سند مادر بعضی زمین ها سوخته باید بریم به دفتر خونه فلان برای هر زمین مدارک بدیم و اقرار نامه که ما این ها رو نفروختیم بعد هم گفتن باید برای هر زمین کپی سند برابر با اصل و مبلغ ۲۰۰هزار تومن بابت وکالت به شرکت کاشانه بدیم به نظر شما و بقیه که تجربه بیشتری دارند ایا باید این کارها انجام بشه؟؟؟ همه شما برای تشکیل پرونده این کارها رو کردید؟؟ یعنی بدون این وکالت و ندادن کپی سند برابر با اصل کار پیش نمی ره؟؟؟
عبداله دارافرین
|
1396/05/30 - 15:25
0
109
با سلام.. و تشکراز زحمات مسئولین شرکت کاشانه.. جناب میر افضلی 1-نتیجه تعامل با گروه خاکستری به کجا انجامید؟ 2- اشفتگی و عدم اطلاع رسانی و سر در گمی در گروه تلگرامی کارگروه باعث شده و می شود. که خیلی از افرادی که به کاشانه وکالت داده اند به فکر فسخ بیفتند. و به گرو های دیگه ای بپیوندد.. و اینگونه عمل کردن باعث کم شدن قدرت ذینفعان و شرکت کاشانه می شود. . و باعث می شود روز به روز از اهداف اصلی یعنی با هم بودن و اتحاد که هدف اصلی ذینفعان می باشد از بین برود. . خواهشمند است در این خصوص اقدام فرمایید. با تشکر از زحمات جنابعالی....موفق باشید.
پاسخ ها
شرکت کاشانه
|
1396/06/06 - 13:53
با سلام و احترام خدمت آقای دارآفرین.
در خصوص بند 1 اینجا چیزی نمیتوانیم بنویسیم. در خصوص بند 2 عرض کنیم که این سردرگمی ناشی از گول خوردن یک سری از افراد نامطلع که حدود 50  نفر از 26000 هستند بوجود می آورند و هیچوقت بخاطر 50 نفر ناآگاه نمی آیند که سرونوشت چند هزار نفر اعضای فهیم را خراب کرد. گروه هایی که قرار بود عید امسال کلید خانه را دست مردم بدهند همچنان دو سال از زمان تشکیل آنها میگذرد و صد سال دیگه هم نتیجه نخواهند کرفت. فرق آنها با ما در این است آنها برای هر کاری هیاهو را میاندازند و تبلیغات گسترده اما تو خالی می کنند و به نفع دلالها و بنگاهیها کار میکنند و در این اختلافات لیدرهایشان به همراه دلالان سود کلانی می برند و مردم ضررهای جبران ناپذیری را از این اختلافات متحمل می شوند. در خصوص اهدافی که فرمودید ، هدف ما کاملا مشخص است و طبق وکالتنامه عمل میکنیم و فراتر از آن هم عمل کردیم اما کار گره محکمی از سوی دولت خورده است که امیدواریم با مذاکراتی که با دولتیان که هم اکنون رویکردشان را عوض کردند و آنها نیز می خواهند این مشکل چند ساله حل شود و از طرفی خود به سود سرشاری برسند داریم به نتایج خوبی برسیم. شرکت کاشانه بسیار سعی در اتحاد و دوستی با گروها را نموده است متاسفانه یک گروه بودن اتحاد برایشان شدیدا مشکل ساز خواهد شد چون منافع زیادی را از دست خواهند داد گواه این حرف این است که چند بار برای جلسه دعوتشان کردیم اما نیامدند . علیرغمی که شرکت کاشانه و کارگروه هیچ نیازی به این گروه ندارد. در خصوص فسخ هم اعلام کردیم و باز میگوییم شرکت کاشانه از فسخ قرارداد هیچ لطمه ای نمیخورد و این ماهیت یک شرکت با مسئولیت محدود است که همیشه یک سری افراد به آن اضافه و یک سری کم می شود. الحمدالله هر ماه شاهد تعداد زیادی از دوستانی هستیم که به ما وکالت می دهند گر چه وکالت زیاد بار مسوولیت را زیاد میکند اما جلوی مردم را نمی شود کرفت. باز برای چندمین بار اعلام می کنیم که هر گروهی که برای کارشان توجیه منطقی و قانونی داشته باشند شرکت کاشانه و کارگروه از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.
با تشکراز حضور همیشگی جنابعالی
سبحانی
|
1396/06/01 - 10:54
2
100
متاسفم که دوماه مارو علاف خود کردید اگرچیزی به قطعیت نرسیده چرا زمینداران محترم راسرکارگذاشتید ونامید
محمد رضا محمد کریمی
|
1396/06/03 - 13:15
0
109
با سلام، دوستان دو راه بیشتر نداریم برای باز کردن گره زمینهای مراداباد و سوهانک: یا حمایت مسؤلین رده بالای نظام مانند رهبری را جلب کرد یا مذاکره با ارگان های با نفوذ مانند هولدینگ گردشگری وابسته به سازمان تآمین اجتماعی (با مدیر عاملی غلام حیدر ابراهیم بای سلامی) که با شرکت های قدر خارجی پروژه های هتل سازی اجرا می کند. تا زمانیکه یک کمپین فراگیر درباره حق کشی 20 ساله زمینها را رسانه ای نسازد و برای این نظام هزینه ای ایجاد نکند، هیچ مسؤلین خودش را به زحمت نمی اندازد. وگرنه ارگان های خرده نفوذی که بخواهند دلالی کنند و زمین های ما را بزخری کنند زیاد است. متآسفانه نماینده های تعاونی های ما منجمله شرکت کاشانه حوصله پیگیری که هیچ اصلآ توجه ای به پیشنهاد های مؤکلین خود نمی کنند.
ناشناس
|
1396/06/07 - 09:32
0
106
باسلام و خسته نباشيد خدمت تمامى مسئولين بزرگوار شركت كاشانه من استدعاى كوچكى از متوليان امور شركت كاشانه دارم و آن اينكه لطف كنيد در همين صفحه و همين سايت حضور بيشترى داشته باشيد و پاسخ كاربران را بدهيد تا افراد ناگزير به كسب اطلاع از گروه هاي تلگرامى نشوند و احيانا تحت تأثير صحبت هاى ناهماهنگ افراد مغرض قرار نگيرند . همه ما ميدانيم كه اين گره اى نيست كه ظرف ده روز و يك ماه و .... باز شود . منظور از پاسخ در اين صفحه نتيجه نهايى كار نيست بلكه همان دعوت به آرامش از سوى شماست و اينكه كاربران بدانند به پيامهايشان ترتيب اثر داده مى شود . از حسن توجه شما سپاسگزارم و آرزوى موفقيت دارم .
پاسخ ها
شرکت کاشانه
|
1396/06/07 - 12:49
سلام. پیشنهاد شما متین و قابل تامل است. بیشتر سعی می کنیم.
عضو
|
1396/06/10 - 10:43
0
128
فقط تجمع وهمکاری.
مريم ميرخاني
|
1396/06/19 - 14:59
0
119
سلام خدمت كاربران محترم.خواستم خواهش كنم همگي در پيج اينستاگرام اقاي محسن هاشمي درخواستمون را در خصوص زمينها مطرح كنيم شايد به نتيجه برسيم،به هرحال تيري است در تاريكي.از انهمه تجمع كه نتيجه اي حاصل نشد بياييد اين راه را هم امتحان كنيم تا ببينيم چه ميشود.پيج اصلي ايشانmohsen.hashemi.rafsanjani
احمد سادات
|
1396/06/19 - 16:26
1
82
با سلام و خسته نباشید و تبریک عید سعید غدیر انشااله خداوند کمک کند و اعضا محترم هم دعا کنند تا این گره چندین ساله به نفع اعضاء تعاونی هرچه زودتر خاتمه یابد .
امیدوار
|
1396/06/20 - 15:58
1
119
با سلام خدمت آقای دکتر میرفضلی قربان من از شما یه گله دارم. چرا وقتی هیچ چیز معلوم نبود اطلاعیه گذاشتید و دیگر مثل همبشه خبری نشد. آخه امیدوار کردن مردم گرفتار و بعد ناامید کردن آنها خودش گناه بزرگی است. البته پدر من یه قطعه زمین در سوهانک دارد بعد از سالها زحمتی که کشیده در وزارت جهاد تنها چیزی که بدست آورده برای بچه هاش همبن زمینه همش به ما میگه به فضل خدا و کار شرکت کاشانه امید داشته باشبد درست میشه.امروز سر ناهار ازم پرسید سایت رو چک کردی خبری نیست گفتم نه خبر جدیدی نبست. گفت نه دیگه درست نمیشه یعنی به عمر من قد نمیده و بسبار ناامید حرف زد که دلم فرو ریخت. امسال هم تموم میشه و ما هنوز سرکاریم. تورو خدا دیگه شما با ما اینکار رو نکنید خودتون بهتر میدونید چندهزار نفر چشم امیدشون به شماست لااقل شما. آنها را بازی ندید. ناامید کردن آدم امیدوار خیلی گناه نا بخشودنی است قرار بود ده روزه به ما خبر بدید که الان شده دوماه و معلومه چیزی از این اطلاعیه شماره یک در نمیاد و ادامه نداره . متشکرم از زحمات شما و همکارانتان . مشکل از شما نیست از این مملکت بی در و پبکره که قانون درست و حسابی نداره و دست ماهم به جایی بند نییت.
پاسخ ها
ناشناس
|
1396/06/28 - 12:03
باسلام خدمت آقاي دكتر ميرافضلي اميدوارم خسته نباشيد و از زحمات شما تشكر ميكنم ميدونم مشكلات در اين مملكت به سختي حل ميشه ولي از شما خواهش ميكنم حداقل كمي وقت بزارين و جواب اين دوستان كه مستاصل شدن بدين . كار به جايي رسيده كه نوشته يك يا دوخطي شما مرهمي براي اين زخم بد خيمه و تحمل وضع موجود را براي همه صاحبان زمين آسانتر ميكنه.
hosini
|
1396/06/26 - 17:54
0
115
با سلام و خسته نباشید لطفا اعضاء هیآت جواب بدهد که چرا با تجمع مخالفت میکند در صورتی که باید با تجمعات گسترده خواهان حق خود باشیم تا یکی بابید و جواب دهد.و اگر این چنین نیست رک و صریح نمی گوید تجمع برای هیات مدیره خوبیت ندارد و یا اینکه کلا مسئله دیگری است . و باید مخفی باشد تا اینهم هپولی شود و مثل محرمخانی فراری .. اعضاء محترم باید یکی شوند و برای تجمعات پی در پی برنامه ریزی کنند . مسئله تجمع اینکه داعش است امنینت نیست بیخیالش شوند و اینها همه اش برای پراکنده شدن اعضاء است و عدم اتحاد اعضاء
۴۲۱۹۳۷۴۶۶۳غلامعلی پیرهادی
|
1396/06/28 - 01:56
2
118
سلام شما چنان اطلاعیه صادر کرد سرکار که ما گفتیم تا ۱۰روز دیگه زمین های را به ما میدن پس چی شد اقا روحانی هم حرفشرا پس گرفت فقط باید تضاهرات کرد حق گرفتنیست
زهره افضلی
|
1396/06/28 - 07:36
1
100
سلام و عرض ادب وارادت برادر گرامی جناب آقای دکترافضلی ضمن سپاس مجدد از زحمات بی وقفه شما خواهشا از اقدامات انجام شده اخیراندکی اطلاع رسانی فرمایید. باور بفرمایید انتطار خیلی سخت است.
پاسخ ها
شرکت کاشانه
|
1396/07/02 - 09:16
با سلام. با چند گروه متفاوت که اعلام آمادگی برای حل مشکل اراضی مربوطه را دارند در حال رایزنی و مذاکره هستیم.
پس از گرفتن نتایج به اطلاع شما خواهیم رساند.
زهرا محمد صالحی
|
1396/06/31 - 09:05
0
86
با سلام چرا جواب نمی دین من هم با آقای اامید وار موافقم دریغ ار ی اره یا نه ترا به خدا جواب بدین
خوانساری
|
1396/07/01 - 06:50
0
20
سلام مدتی است پیامکهای ناشناسی دریافت میشود که درخواست میکند "مالکین قطعی یا وکالتی زمینهای مراداباد و سوهانک جهت انتقال قطعی یا تشکیل پرونده ثبتی به دفتر 98 تهران مراجعه کنند " لطفا چنانچه پیام از طرف شرکت کاشانه است رسما در سایت اعلام شود و اگر نیست نیز مالکین مطلع شوند.
پاسخ ها
شرکت کاشانه
|
1396/07/02 - 09:20
خیر. از سوی شرکت کاشانه نیست.
غ لام علی پیرهادی۳
|
1396/07/02 - 01:40
0
121
سلام چرا دیگر خبر رسانی نمیکنین فقط کار ما با تجمع و تضاهرات درست میشه حق گرفتنیست چون قانون دراین مملکت وجود ندارد اگر داشت زمین که سند داره و پولش را گرفتن ومالیاتش رآ حالا نمیدن چون زور زمینداران کم است، پس باید با زور و تضاهرات حق خود را گرفت
خوانساری
|
1396/07/02 - 05:32
0
9
سلام مدتی است پیامکهای ناشناسی دریافت میشود که درخواست میکند "مالکین قطعی یا وکالتی زمینهای مراداباد و سوهانک جهت انتقال قطعی یا تشکیل پرونده ثبتی به دفتر 98 تهران مراجعه کنند " لطفا چنانچه پیام از طرف شرکت کاشانه است رسما در سایت اعلام شود و اگر نیست نیز مالکین مطلع شوند.
پاسخ ها
شرکت کاشانه
|
1396/07/02 - 09:02
خیر. از طرف شرکت کاشانه نمی باشد.
احمد سادات
|
1396/07/04 - 17:38
0
91
با سلام و خسته نباشید هیات مدیره محترم بعد از گذشت سه بخدا خوبیت ندارد این اطلاعیه شماره 1 دو نداشته باشد ما منتظر خبر خوب شمار هستیم
حيدري
|
1396/07/05 - 12:11
0
0
با سلام يكي از زمين هاي 200متري معروف به 22هكتاري را چند سال پيش به صورت وكالتي خريدم دفتر خانه 98ميگه امكان سند قطعي بنام خودم وجود نداره ايا سند زمين ها ابطال شده ؟ وسوال اخر اينكه ليست مالكين زمين 22هكتاري را از كجا ميتونم تهيه كنم جهت تطبيق مداركم با تشكر
رسولی
|
1396/07/10 - 19:50
0
14
با سلام گروه تلگرامی آقای نجاری از مالکین زمینهای مراداباد خواستند 30 هزار پرداخت کنند تا ایشان زمینها را تفکیک کنند و تحویل مالکین دهند. آیا این عمل امکان پذیر است؟ مفید است؟ مورد تآیید شرکت کاشانه است؟
پاسخ ها
رضایی
|
1396/07/17 - 13:06
مبلغ درخواستی 50 هزار تومان است
۴۲۱۹۳۷۴۶۶۳غلامعلی پیرهادی
|
1396/07/11 - 20:01
0
111
سلام چرا دیگر خبری نیست پس باید خودی نشان داد
زهرا محمد صالحی
|
1396/07/11 - 22:37
2
95
با سلام و درود خدمت سروران گرامی بعد از این همه انتظار انشاالله حامل خبرهای خوبی باشین دست این مردم مظلوم به سوی آسمان بلند است تا به نتیچه خوبی برسیم انشاالله خدا یارتان باد
hosini
|
1396/07/15 - 07:37
0
113
سلام صبح بخیر هیآت مدیره محترم در جای دیگری تعدادی پیگیری افراز و تفکیک زمین هستند و از کاشانه هیچگونه خبری نیست شما راست میگوید یا آنها طوری نشود که بگویند شما پول تفکیک نداده اید و بروید از کاشانه زمیناتان را تحویل بگیرد یا ببخشید زمین از دو طرف هوا شود و ما دستمان خالی باشد فعلا که محرمخانی غیب شده تا دوباره کی زمین مراد آباد را بالا کشد و غیب شود لطفا جوایگو اعضاء خود که وکالت گرفته اید را جواب دهید اگر داخل ایران هستید.
پاسخ ها
رسام
|
1396/07/17 - 13:18
سلام آقای/خانم حسینی منظورتان چیست که "اگر داخل ایران هستید"؟ مگه از خارج نمی توانند جواب مؤکلین بدهند؟ اگر منظورتان این است که آنها با حق الوکاله رفتند به جزیره کارائیپ، مطمئن باشید با این پولها فراتر از دبی یا ترکیه نمی توانند بروند. این حرفها هم برای سرگرمی ملت در نبود اطلاع رسانی.
محمد
|
1396/07/15 - 09:36
1
102
سلام با عرض خسته نباشيد به همي عزيزاني كه پيگير حل مشكل اين امت نا اميد هستند .و يك گله از مسولان شركت كه ظاهرا در برقراري ارتباط با مخاطبان بي اهمييت برخورد ميكند و گاها باعث اميد وگاهي باعث نااميدي مي شود واين تعارض بد است
ناشناس
|
1396/07/16 - 10:27
0
106
با عرض سلام و ادب این نشست تاریخ 96/7/21 درمسجد و تفکیک زمینهاچیه ؟انشالله خبری در راه است ؟ چرااطلاع رسانی نمیشه ؟
احمد سادات
|
1396/07/18 - 17:25
2
107
سلام نظر کاشانه سبز در مورد جلسه روز جمعه چیست؟ هیأت کاشانه شرکت میکند؟ یا اینکه سکوت بهترین گزینه موکیلن است
پاسخ ها
شهین معصومی
|
1396/07/19 - 08:44
نظر کاشانه باید جالب باشه اما به نظر من و خیلیا اینه که هیئت اجرائی هرکدمشون چندتا زمین خریدند و دیدند که همه راهها را فعلا بستن گفتند چه بکنیم گفتند بریم با فریب دادن مردم پولشان را بگیریم و یه تفکیک افراز الکی روی کاغذ بکشیم تا یه ذره قیمتها را بالا ببریم و زود زمینهامون رو بفروشیم و شر زمینها راحت بشیم بعدش دوباره قیمتها میاد پایین دوباره چندتا میخریم و دوباره با حرکت و ترفند جدید دوباره از مردم پول میگیریم و .... اینجوری میشه که بی سروصدا صاحب میلیونها پول با فریب و دزدی از جیب مردم صاحب پول میشیم بعدش شروع میکنیم وبه تخریب کاشانه مردم گول نخورید هیات اجرائی با نجاری مکار داره به ثروت میرسن
محسن کشاورز
|
1396/07/22 - 17:48
خانم معصومی نه اینکه به کاشانه پول ندادیم ؟!!!! این طوری حداقل زمینها گرون هم بشه یه عده که نیاز دارن هم می تونن بفروشن ، نه اینکه مثل کاشانه ای ها انقدر مردم رو سرکار بزارن که از بیچارگی مفت به خود کاشانه ای ها و یارانشون بفروشن
مرادی
|
1396/07/18 - 20:25
3
117
شماها خسته نشدید ازاین همه الت دست بودن و زورگویی اغازاده ها۰
پاسخ ها
کیوان
|
1396/07/23 - 10:26
خانم معصومی،اگر ما برای کاشانه ایها مهم و ارزشی داشتیم،لااقل ی جوابی به ما داده میشد.خیلی از حاضران در جلسه جمعه موکلین کاشانه بودن که حالا در سکوت مرموزانه کاشانه،در جلسات هیات اجرایی شرکت میکنند.اگر شما هم در جلسات هیات اجرایی شرکت میکردین،الان نظرتون این نبود و انها را دلال و فریبکار و دزد خطاب نمیکردید
احمد سادات
|
1396/07/22 - 10:35
0
116
با سلام خانم معصومی این نظر شماست ولی اگر جلسه روز جمعه برای همه مهم نبود حضور اعضاء به این تعداد نمی رسید . ولی برای کاشانه اصلا مهم نیست که حق وحقوق اعضاء چی میشود چرا که خود آنها هم دارای زمین هستند و بایستی آقای میر افضلی حاضر در جلسه حاضر میشد و اگر لازم بود برای قسمت هایی از صحبتهای آقای مهندس نجار جوابگو میشد . که آیا واقعا تاکنون بعد از 25 سال کسی پیگیر زمینها در ارگانهای مختلف نبوده است و مراد آباد برای آنها ناشناخته بوده است . اصلا آقای میر افضلی چرا در طول اینهمه مدت گزارشی نمی دهد.
مظلوم
|
1396/07/24 - 12:53
1
90
با سلام آقا سید میر افضلی به صاحب این ماه قسمت می دهم که اگر حرف این عزیزان راست یا دروغ است بگویید هرکسی اگر درحق این همه انسانهای بیگناه ظلمی کرده یا کوتاهی کرده عمداً به شهید مظلوم کریلا واگزارش میکنیم اگر واقعاً تلاش کرده خداجزای خیرش بدهد واگر عمداً خیانت کرده واز این مردم مظلوم ومورد ستم واقع شده سوء استفاده کرده به نفع خودش واگزارش میکنیم به حضرت سید شهدا وآقام حضرت قمر بنی هاشم پس لطفاً هرچه سریعتر به این همه چشم انتظارلااقل جواب بدهید تا تکلیف روشن شود که شما وکیل هستید یا آقای مهندس نجار موکلین به کجا مرجعه کنند خدانگهدار انسانهای آزاده وخدا ترس
رحمانی
|
1396/07/24 - 20:39
3
110
با سلام، هیئت اجرائی اقای نجاری چندی پیش از مالکین زمینهای مراداباد خواستند مبلغ پنجاه هزار تومان برای افراز و تفکیک زمینها واریز کردند ولی در جلسه روز جمعه گفتند به ازای هر متر دو هزار تومان (یعنی کسانیکه 300 متر زمین دارند ششصد هزار تومان) واریز کنند. این در حالیکه همه مالکین در قطعات مختلف مراداباد زمین دارند. لذا افراز و تفکیک در یک محل کار اصولی نیست. و از آن بالاتر وقتی مالکین روی این تپه های مسطح نشده نتوانند بسازند، این تفکیک به چه دردی می خورند؟ چون این زمین به اصطلاح تفکیک شده را هیچ ارگانی قبول ندارد، این اقدام قانونی نیست. من شاهد بودم یه بنده خدا چند تا سؤال در کانال هیئت اجرائی مطرح کرد ولی به جای جواب مختصر و مفید انگ جاسوس کاشانه و دلالی زدند و آقای نجاری گفتند باید این دلال ها را از این گروه بیرون بیندازیم. دقیقآ یه عده شناخته شده که همیشه برای آقای نجاری سینه می زنند پیشتاز در این نوع حملات هستند. حال یکی بفرماید چگونه به این هیئت اجرائی می توان اعتماد کرد؟
عظیمی
|
1396/07/26 - 10:35
1
90
سلام. گرچه روند مطالبه مشکلات خاص خودش را دارد. اما به سکوت برگزار کردن و ضعف اطلاع رسانی شما موجب برانگیخته شدن سوء ظن و پایمال شدن زحمات کسانی میشه که به وظیفه خودشون پرداختن.
احمد سادات
|
1396/07/26 - 17:30
1
92
با سلام وخسته نباشید و آرزوی موفقیت برای همه همکاران من فکر کنم آقای میر افضلی یک دفعه بترکونه
داودی
|
1396/07/27 - 10:30
0
95
باسلام میشه بدونم چرا در نقشه تهران، منطقه مرادآباد با نام جنگلکاری نمایش داده میشه، تا سال گذشته که یک درخت هم نداشت، فکر کنم با کاشت درخت دارن حق مالکیت را از ما می گیرن، بعدها مجوز هم بدن محیط زیست و غیره مدعی شده و اجازه ساخت یک متر هم به ما نمیدن. لطفاً شرکت کاشانه، پیگیر باشید
کیوان
|
1396/07/29 - 12:48
0
94
رحمانی گرامی به فرض صحت فرمایشات شما این سکوت کاشانه را حمل بر چه میکنید ضمنا زمینهای هم سطح و زیر دست زمینهای ما هم قبلا اینطور بوده که با تسطیح و ممارست به حالت فعلی در امده،ضمنا متری دو هزار تومان برای تفکیک و میخکوبی با عنایت به تعرفه کانون کارشناسان رسمی دادگستری برای نقشه برداری مبلغ کمی است.شما مثل جناب مظلوم کاری کنید که کاشانه بحرف بیاید نه اینکه ایشان را به سکوت مرموزانه و کشنده برای ما مالکین چشم انتظار که هنوز دلخوش وعده های نجاری و دکتر میر افظلی هستیم تشویق میکنید
پاسخ ها
رسولی
|
1396/08/08 - 20:28
با سلام دست اندرکاران شرکت کاشانه با گفتن اینکه پیگیر مسائل هستند و صبور باشید، فکر دیگری هم بکنند چون مثل گذشته اگر این راهی که در پیش گرفتند به بن بست تمام شد چه جوابی خواهند داد؟ نشد و نمی دانیم چه کار کنیم؟ بهترین کار این است که در کنار مذاکره از راه های دیگری مانند تجمع جلوی شهرداری (با توجه به اینکه رئیس فهمیده جدید دارد) نگذاریم مشکل زمینها از اذهان مسؤلین پاک شود. در ضمن به اطلاع آقا کیوان می رسانم که میخکوبی را با کمک مالی مالکین در مرحله اول تمام کردند ولی نمی دانم این تفکیک روی کاغذ انجام می دهند و تحویل مالکین می دهند یا با خط کشی گچی روی زمینهای نامسطح؟
سلیمانپور
|
1396/08/01 - 11:19
0
116
سلام به مسُولین محترم کاشانه . شما بهتر است اعضای ریر مجموعه خود را از خویش بحساب آوردید.وهر چند مدت واقعیت ها را با آنها در میان بگذازیذ.3ماه ونیم ار آخرین مطلب ارایه شده میگذرد . صلاح نیست این همه مدت سکوت نمایید.لطفا حداقل اخبار موجود را چه خوب وچه بد در میان بگذرید.اگر نیاز به هم فکری یا نظر خواهی هست با مجموعه مطرح نمایی. مطمُن باشید موثر خواهد بود. از اغضای محترم نیر تقاضاد دارم بجای ابراز عصبانیت هر کسی در اندازه توانایی خود راه حل مناسبی مطرح نماید.با تشکر
احمد سادات
|
1396/08/02 - 17:45
0
117
سلام خوبه والا شرکت کاشانه چراغ هاشو خاموش کرده و انگار که انگار مسؤلیت و وکالت چند عضو را دارد و درباره پروژه مراد آباد ساکت است .
مرادی
|
1396/08/04 - 19:23
4
123
سلام وبا تشکر از شرکت کاشانه - تنها راه تجمع و بست نشستن (وفلج کردن) هر روزه (نه یکروز و دو روز) در وزارت جهاد کشاورزی (فروشنده زمینها) است.غیر از این به هیچ وجه به نتیجه نمیرسیم.این مثل روز روشن است. ارگانهای دیگر خود را درگیر این مشگل نمیکنند. اگر میخواهیم مشگلمان حل شود این تنها راه حل اساسی و فوری است.
حمیدرضا
|
1396/08/05 - 14:11
0
127
پس کی مشخص میشه؟ این اطلاعیه خیلی وقته رو سایت قرار گرفته ولی هنوز هیچی مشخص نشده
هادی احمدی
|
1396/08/12 - 21:02
0
121
سلام چرا خبری نیست؟؟؟؟ نکنه اختلاس شده؟؟؟
ناشناس
|
1396/08/13 - 22:10
0
130
جناب مير افضلي بعد از اين همه سال هيچ كاري نتونستيد انجام بدين قبلا شك داشتم ولي الان برام يقين شده كه خود شما و تيم كاشانه از قصد مردم و رو هوا نگه داشتين ،خدا از شما نگذره كه به جاي اعلاج درد مردم با يه مشت از ما بهترون لابي كردي كه مردم بع زميناشون نرسن
محمد
|
1396/08/14 - 09:06
0
130
سلام.هييت مديره محترم كاشانه اين سكوت شما و عدم ارتباط با اعضا از طريق اين سايت واقعا ميتواند نشانگر چه چيزي باشد بهتر نبود بعد از 10 روز اعلام مي كرديد كار انجام نشده ودر حال پيگيري است حداقل به خودتان احترم ميگذاشتيد به نظر شما هم همانند مسئولان نظام عادت به بي توجه اي به مردم پيدا كرده ايد كه اين امر مورد رضاي خدا نيست
ناشناس
|
1396/08/25 - 13:37
0
9
مسئولان كاشانه بيش از پنجاه روز هست افتخار نميدن يه جواب كوچولو به كامنت ها بدن . اينجاست كه ميگن خسته نباشيد پهلوان خدا قوت قهرمان .
مجتهدزاده
|
1396/08/29 - 17:13
0
52
با درود به حضور انوران محترم میرساند که موعد 10 روز، امروز به پایان رسیده!!!!!!!!! خواستم مسئولین محترم در جریان باشند! از طرفی در گردهمایی که در مسجد صورت گرفته بود، قرار بر این شد که برای تفکیکِ متری 2 هزار تومان اراضی، به مالکین اطلاع رسانی گردد. منتظر پاسخ مسئولین هستیم.
احمدی
|
1396/08/30 - 18:02
0
54
با سلام و عرض ادب و تشکر از زحمات شما بزرگواران سکوت شما عزیزان درد و رنج ما را دو چندان کرده لطفا خرفی پیغامی .
زهرا محمد صالحی
|
1396/09/07 - 19:41
0
58
سلام کحای کار هستین
عبدالله سلیمی
|
1396/09/08 - 13:19
0
61
سلام به مدیر سایت کاشانه، اینکه قرار است خبر مهم بدهند شکی نیست ولی الان که حدودآ 5 ماه از این اطلاعیه می گذرد، به نظرتان کلمه "فوری" در تیتر "خبر مهم و فوری" کمی اغراق آمیز نیست؟ لطفآ آن را حذف کنید تا کسی از شما ایراد نگیرد. به نظرم اگر کل این گزارش را هم حذف کنید مالکین استقبال خواهند کرد. ولی اگر موقتآ این سایت را تعطیل کنید تا اعصاب همه مالکین راحت بشه چه بهتر. مردم دعاگوی پدر و مادر شما هم می شوند. از اینکه به نظرات مؤکلین خود توجه می کنید سپاسگزارم.
غ لام علی پیرهادی۳
|
1396/09/12 - 00:46
0
65
سلام حالا که همه جا تحصن و اعتراض چرا شما هیچ کاری نمیکنین وخاموش شدهایدمیترسییدV
غلامرضا محمودی
|
1396/10/02 - 10:56
0
46
اعضائ محترم سلام و روز بخیر.به پیر به پیغمبر کار ما فقط و فقط با تجمع و اعتراض حل میشه ولاغیر.حالا هی بنشینید و نگاه کنید و بعدش هم بگید دیدی فلانی گفت و ما گوش نکردیم.نکنه منتظرید یکی از اقایون بیایند و برای شما قسم بخورن که دارن کلاه سر شما میزارن تا باور کنید.ای بابا.فقط تجمع واعتراض.والسلام.از اعضائ هیئت مدیره هم اونهائی که در جهت احقاق حق اعضائ زحمت کشیدند ومیکشن اجرشون با خدا.
نظرات كاربران :
نام :
ايميل : * 
متن نظر : * 
 
متن بالا را وارد نماييد* 
 
طريق اسلامي اين است که مستضعفين را حمايت کنند....
اين انقلاب مهم اسلامي
رهين کوششهاي اين طبقه است،طبقه محروم، طبقه گودنشين، طبقه اي که اين نهضت را به ثمر رساند و توقعي هم نداشت.... اين طبقه عزيز محروم که در ازاي خدمتش غير از خدا از کس ديگري چيزي نمي خواهد و ما همه رهين منت شما هستيم و اگر لايق باشيم،خدمتگزار شما....همه چيزهايي که ما داريم از اين مردم است يا خصوصا از اين مستضعفين، آن بالاييها به مردم کاري ندارند..
پربحث ترين اخبار
لینک های مفید
صفحه اصلی | نقشه سایت | تماس با ما
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به کاشانه تهران مهر سبز می باشد.
طراحي سايت و بهينه سازي سايت توسط سارگون